Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er oppdatering på tråden min fra i går, virket som om det var noen som kommenterte der i går som hadde en anelse om hva den skulle ligge på om man hadde hatt eggløsning så tenkte høre om noen hadde vært gjennom det og visste hva den skulle ligget på....
Må da gå Ann å spørre om slikt her siden det er mange andre som sikkert har vært gjennom det samme og kanskje har fått høre hva den skal ligge på på syklus dag 21, har bestilt meg time hos privat gynekolog så har tenkt til å ta de med å spørre der men blir jo litt nysgjerrig på om det er noe galt med kroppen min daså får du heller la være å svare om du ikke vet det for jeg spurte faktisk om det var noen som visste....
Om du ikke så den i går så var det slik at legen min mente prøvene var fine noe jeg mente de umulig kunne være da jeg fant eggløsning først noen dager etter blodprøvene var tatt så om progesteron nivået her betyr at jeg ikke har hatt eggløsning enda så er det riktig, om det betyr at jeg har hatt det så er det noe rart med eggløsningstestene mine![]()
Ja da skjønner jeg, forvirringen min er jo om eggløsningstestene har vært helt ute å kjører denne mnd siden de ikke har vist noen EL før denne blodprøven men først etterpå... Eller om det i tilfelle er noe galt med kroppen min som får utslag på eggløsningstester til feil tidspunkt....
Men når jeg på unilab sine sider f.eks. På nett så står det jo at det normale i lutealfasen er 14-89 så da ville jo 8 vært lavt om det hadde vært en uke etter EL? Så syns det høres rart ut at legen min sier det var normalt.... Men teknisk sett er det det samme siden jeg vet at det ikke er en uke siden EL testen ble tatt...