svar på blodprøven

VilSåGjerne

Forumet er livet
den låg på 4000 og noe[:)]

Det er vel ganske så mye, og et veldig godt tegn om jeg ikke tar feil? Det var i så fall supergode nyheter [:D]

Oi! det var jo høyt, sikkert tvillinger som gjemmer seg i magen din da. Min var på 1307 på dag 22 etter uttak, og det var en fin verdi sa de på UNN [:)]

ORIGINAL: Carrie_81

Det er vel ganske så mye, og et veldig godt tegn om jeg ikke tar feil? Det var i så fall supergode nyheter [:D]

Dette liker vi VilSåGjerne! Tenker masse på deg. 

Så utrulig bra!!!! Dette skal gå bra[:)]

ORIGINAL: Dunn

Dette liker vi VilSåGjerne! Tenker masse på deg. 

Ååååh, det var godt å høre! Håper stigningen fortsetter som forventet, og at alt er fint inni der! Vet du om du får UL neste uke?

Å så supert. Nå ble jeg kjempe glad. [:)]

Dette høres bra ut, det betyr at ditt HCG nivå sikkert ikke har falt noe, håper du er positiv nå da[:)]

Men det som er mest viktig her er hva du fikk 2 dager før og hva du fikk på den siste blodprøven, bare en blodprøve sier ikke så mye hva som har sjedd de to siste dagene. 

Eller er det kanskje idag du skal ta blodprøve nr. 2?

ORIGINAL: twinanne

Dette høres bra ut, det betyr at ditt HCG nivå sikkert ikke har falt noe, håper du er positiv nå da[:)]

Men det som er mest viktig her er hva du fikk 2 dager før og hva du fikk på den siste blodprøven, bare en blodprøve sier ikke så mye hva som har sjedd de to siste dagene. 

Eller er det kanskje idag du skal ta blodprøve nr. 2?

eg har tatt ny en i dag ja[:)] får ikke svar på den før på mandag. men tro dere meg eg kommer til å ringe legevakten i morgen eller kk så får de sjekke svaret for meg[:)]

ORIGINAL: Apple

Oj, dette var gode nyheter!!! Håper neste prøve viser en STOR stigning! Gjett om jeg kommer til å vente i spenning på hva resulatet blir da! Krysser fingrene HARDT for deg, snuppa! [:)]

tusen takk for det[:D]

Så bra! [:D][:)][;)]

Dette går nok riktig vei alikevel.

Venter spent på blodprøvesvar nr.2........

Så flott at du fikk gode nyheter Vilsågjerne [:)] det var kjekt

Å, så bra[:D] Blir spennende hva den neste viser nå da[:)]

Er det kommet ut noe blod idag?

før eg gikk på legekontoret i dag kom det litt brunt på papiret,men ikke noe siden[:D] roper : JIPPI[:D]

eg ringte te hausken når eg kom hjem, var han som tok telefonen, da eg fortalte han kossen det hadde vært disse dagene og sa at hcgèn var over 4000 holdt han på å miste røret og ropte på jentene: Kom og hør, hcgèn til helene var over 4000!!!!!!!!!! da hørte eg at alle jublet, ropte høyt og klappet[:D][:D][:D][:D][:D] han mente at dette gikk bra og at det sikkert var tvillinger hihi[:D]

men eg har ENNÅ ikke sluppet jubelen løs, ikke før eg får resultatet på blodprøven igjen og en ul.

skal ringe kk i morgen og spørre om de kan hjelpe meg[:D]

er så veldig glad for at eg har dere jenter her inne[:D]

Dette ser utrulig lovande ut[:)][:)] Tenke masse på deg om dagen og krysser alt eg har for at det går bra[:)]

Back
Topp