Svar på blodprøve i dag...

SpireNr.4

Betatt av forumet
Var hos legen i går og tok hcg blodprøve, å i dag fikk jeg svar... Hcg'en viste 9406 :D Ble veldig glad, for da virker det jo som om alt er bra ;) Er ifølge meg selv 5+6 i dag, men hun damen på legekontoret sa at i følge hcg tabellen var jeg mellom 6-8 uker :D :D :D Så dette var utrolig kjekke nyheter for min del ;)

Noen som har den oversikten over hvordan hcg verdiene skal være??

Bare vent litt så skal jeg finne den til deg Og gratulerer :)

hCG levels in weeks from LMP (gestational age)* :
  • 3 weeks LMP: 5 - 50 mIU/ml
  • 4 weeks LMP: 5 - 426 mIU/ml
  • 5 weeks LMP: 18 - 7,340 mIU/ml
  • 6 weeks LMP: 1,080 - 56,500 mIU/ml
  • 7 - 8 weeks LMP: 7, 650 - 229,000 mIU/ml
  • 9 - 12 weeks LMP: 25,700 - 288,000 mIU/ml
  • 13 - 16 weeks LMP: 13,300 - 254,000 mIU/ml
  • 17 - 24 weeks LMP: 4,060 - 165,400 mIU/ml
  • 25 - 40 weeks LMP: 3,640 - 117,000 mIU/ml
  • Non-pregnant females: <5.0 mIU/ml
  • Postmenopausal females: <9.5 mIU/ml

hCG levels in weeks from LMP (gestational age)* :
  • 3 weeks LMP: 5 - 50 mIU/ml
  • 4 weeks LMP: 5 - 426 mIU/ml
  • 5 weeks LMP: 18 - 7,340 mIU/ml
  • 6 weeks LMP: 1,080 - 56,500 mIU/ml
  • 7 - 8 weeks LMP: 7, 650 - 229,000 mIU/ml
  • 9 - 12 weeks LMP: 25,700 - 288,000 mIU/ml
  • 13 - 16 weeks LMP: 13,300 - 254,000 mIU/ml
  • 17 - 24 weeks LMP: 4,060 - 165,400 mIU/ml
  • 25 - 40 weeks LMP: 3,640 - 117,000 mIU/ml
  • Non-pregnant females: <5.0 mIU/ml
  • Postmenopausal females: <9.5 mIU/ml

Da er jeg ivertfall 6uker da eller??? Sjønner ikke dette helt jeg :p

Ja da er du 6-8 uker, grunnen til at det viser fra en verdi til en verdi er fordi disse verdiene er sykt varierende fra person til person og graviditet til graviditet, også er den jo selvfølgelig høyere dersom det er tvillinger eller flere i magen ;)

Det jeg synes er litt merkelig da siden jeg tok eggløsningstester og de viste at jeg hadde jeg hadde eggløsning 13.desember... hadde en SA den 23.november, så marginen er jo ikke veldig stor for at jeg kan være lenger på vei enn det jeg selv har regnet ut, som da er 5+5 i går da jeg tok blodprøven.... Så da er spørsmålet om det kansje er mer en 1 inni der :o Eller hadde hcg'en vært mye høyere da??

Det jeg synes er litt merkelig da siden jeg tok eggløsningstester og de viste at jeg hadde jeg hadde eggløsning 13.desember... hadde en SA den 23.november, så marginen er jo ikke veldig stor for at jeg kan være lenger på vei enn det jeg selv har regnet ut, som da er 5+5 i går da jeg tok blodprøven.... Så da er spørsmålet om det kansje er mer en 1 inni der :eek: Eller hadde hcg'en vært mye høyere da??

Woohoo! Blir det tvillinger? ;)

Jeg hadde suuuuper høye verdier med Emilie i magen :) Enten er det tegn på tvillinger eller jente :) Var det jeg fikk beskjed om :) Her var det da jente haha

Jeg hadde også skyhøye verdier sist ;) Da var det jente. Denne gang har jeg ikke målt, men strimmelen er nettopp begynt å bli helt mørk stripe.
Hadde litt panikk sist, for vi har tvillinger i familien (arvelig) :P Men hadde jo vært koselig også da (sier hun som kun skal ha to barn)! Haha!!

Jeg hadde også skyhøye verdier sist ;) Da var det jente. Denne gang har jeg ikke målt, men strimmelen er nettopp begynt å bli helt mørk stripe.
Hadde litt panikk sist, for vi har tvillinger i familien (arvelig) :p Men hadde jo vært koselig også da (sier hun som kun skal ha to barn)! Haha!!
Hahaha :P Ja, tvillinger er nok koselig det, men ønsker det virkelig ikke nå når jeg venter nr. 4 :P

Jeg er faktis så gal at jeg ØNSKER meg tvillinger :) Jeg får jo bare ha et fullgått/ks til :( Så ønsker vi oss jo 3 barn! Så skal vi klare dette uten å adoptere siste.....

Så ja vi ønsker oss tvillinger :)

Jeg er faktis så gal at jeg ØNSKER meg tvillinger :) Jeg får jo bare ha et fullgått/ks til :( Så ønsker vi oss jo 3 barn! Så skal vi klare dette uten å adoptere siste.....

Så ja vi ønsker oss tvillinger :)
Det sjønner jeg jo ;) Men som sakt så har jeg allerede 3, så en holder for meg i pleeeeenty vis :P hadde liksom ingen planer om en nr.5 :o

Det sjønner jeg jo ;) Men som sakt så har jeg allerede 3, så en holder for meg i pleeeeenty vis :p hadde liksom ingen planer om en nr.5 :eek:

Hahaha ja skjønner jo det :) Husker tanta mi døde litt da hun alt hadde tvillinger og brått venta de 3 små vakre skatter <3 Så de har 2 gutter og 3 jenter :) Guttene er tvillingene er 10 og trillingene er 4 :) hihi Men de har tatt ivf med alle sammen da :)

Men kan HCG'en være høyere enn det som står i den tabellen uten at det er tvillinger eller at jeg er lenger påvei??

Hahaha ja skjønner jo det :) Husker tanta mi døde litt da hun alt hadde tvillinger og brått venta de 3 små vakre skatter <3 Så de har 2 gutter og 3 jenter :) Guttene er tvillingene er 10 og trillingene er 4 :) hihi Men de har tatt ivf med alle sammen da :)

Ojjjjj.... :o Ja, det skjønner jeg godt :) Off... Jeg vet at jeg skal være glad for alle friske barn, å ønsker ikke virke utakknemmelig eller noe... Bare vet at de skal følges opp også ;)

Back
Topp