LilleTassa Flørter med forumet Junilykke 2020 ♡ 22 Des 2019 #21 Måtte ringe til legen for å få de... så fikk jeg ett brev fra sykehuset med svar på blod type, som jeg allerede visste
Måtte ringe til legen for å få de... så fikk jeg ett brev fra sykehuset med svar på blod type, som jeg allerede visste
Mininirime Glad i forumet Marsboerne 20 18 Junilykke 2020 ♡ Aprilspirene 2023 23 Des 2019 #22 Fikk svar på neste legetime, men glemte å be om utskrift slik som jordmor ville ha... så da må jeg tilbake igjen håpløs gravidhjerne
Fikk svar på neste legetime, men glemte å be om utskrift slik som jordmor ville ha... så da må jeg tilbake igjen håpløs gravidhjerne
Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Februarhjertene 2025 25 Des 2019 #23 Blodtyping å sånt ja, det tok de ikke. Hun legen min må ha glemt en del blodprøver. Tok bare rubella, jern, d-vit..
Blodtyping å sånt ja, det tok de ikke. Hun legen min må ha glemt en del blodprøver. Tok bare rubella, jern, d-vit..
Stallkjærringa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Høsthjerter 2017 Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ 25 Des 2019 #24 Mininirime skrev: Fikk svar på neste legetime, men glemte å be om utskrift slik som jordmor ville ha... så da må jeg tilbake igjen håpløs gravidhjerne Klikk for å utvide … Jeg bare ringer inn, så ordner de utskrift til meg som jeg henter i resepsjonen
Mininirime skrev: Fikk svar på neste legetime, men glemte å be om utskrift slik som jordmor ville ha... så da må jeg tilbake igjen håpløs gravidhjerne Klikk for å utvide … Jeg bare ringer inn, så ordner de utskrift til meg som jeg henter i resepsjonen