Svar meg fort...please

Tovvar

Glad i forumet
Hei..
Saken er det at jeg var til jordmor for noen uker siden da jeg tok 3 gravid.tester, og de alle var positive..Hadde mensen den 9 august, og ca den 9 sep- men ut i fra min egen rekning fant jeg ut at det måtte ha skjedd mellom disse to mens. I 2 veker gikk jeg med b\noe blanding av uflod og blod, jordmor sa det kunne vere rift i livmora... Så helga 8 okt får jeg kraftige blødninger, og svake mens smerter- for til lege som henviste meg til gynol. Siden jeg trodde jeg var ca 8 veker på veg, kunne han ikke se noe tegn til foster...[:(]Men i ettertid har jeg tekt litt, hadde siste mensen 9 sep, og sex med mannen min 2 veker etterpå, så jeg har ikke vert mer enn ca 2veker på veg da jeg var til ultralyd scanning- kan det hende de ikke har sett fosteret pga jeg bare var ca 2 uker på veg?? lever forsatt i håpet...Tenkte kanskje jeg kunne ta blodprøve imprgen, for å se på hcg- nivået???

dette hørtes ikke lett ut....tror nok det tryggeste er å ta en blodprøve da ja, har du forklart det til evt legen din?
men spermen kan faktisk ligge og vente inni deg i opptil 5 dager før den befrukter egget......samtidig som ingen som vet akkurat hvor egget ditt evt lå når det ble befrukta, for den bruker jo sin tid på og komme helt ut av egglederen i tilegg!

ønsker deg lykke til ihvertfall[:D]

klem.

ja må nesten ta en blodprøve da,hcg stiger fram til uke 12. da jeg var 5 uker på vei hadde de noe problemer med og finne fosteret,men de fant foster posen. den skal jo være der.

Back
Topp