Svar fra Ullevål/ Rikshospitalet?

Da jeg ringte Riksen (i januar) for å høre hvor jeg lå ann i systemet, så sa damen at de hadde byttet datasystem slik at alt var på vanlig papir for øyeblikket. Hun måtte lete etter papirene mine så hun ringte meg opp igjen neste dag.

Jeg vet ikke, men det er jo fort gjort at papirer blir borte. Så om dere ikke hører noe, så ring og mas :) best å være på den sikre siden.

Jeg ba dem sette meg på "kort varsel"-liste også. Kan jo være en ide om man har mulighet til det.

Håper dere får time i posten snart! Vet akkurat hvor fælt det er å vente og ikke vite.
Klem!!

Ja, valgte sykepleier. Tenkte etter 15 min i kø at jeg sikkert kom til å få beskjed om at jeg måtte ringe sekretær i deres telefontid. Men traff på en kjempehyggelig sykepleier som sjekket for meg.

Åh. Perfekt! Jeg prøver sykepleier i morgen. :)

Søknaden er enten ikke sendt eller så har den blitt borte i systemet. Riksen hadde ikke søknaden min (fikk tak i noen på IVF på Ullevål, fryktelig vanskelig med ulike telefontider på de stedene altså). Jeg har allerede gitt beskjed til henviser at jeg vil vite hva som skjer/har skjedd. Ble lei meg nå, det var skikkelig dritt beskjed å få. :(

Søknaden er enten ikke sendt eller så har den blitt borte i systemet. Riksen hadde ikke søknaden min (fikk tak i noen på IVF på Ullevål, fryktelig vanskelig med ulike telefontider på de stedene altså). Jeg har allerede gitt beskjed til henviser at jeg vil vite hva som skjer/har skjedd. Ble lei meg nå, det var skikkelig dritt beskjed å få. :(

Å nei! Så kjedelig! Det blir ripe i lakken for Riksen.. Håper de ordner opp fort og at du da slipper p vente så lenge!

Å nei! Så kjedelig! Det blir ripe i lakken for Riksen.. Håper de ordner opp fort og at du da slipper p vente så lenge!

Det var skikkelig kjedelig. Jeg har ikke fått snakket med henviser enda (bare gitt beskjed til sekretær), så det er jo en kan være at søknaden ikke ble sendt, jeg vet ikke enda hvor det har stoppet/gått galt. :confused: Nå må jeg bare få ordnet så den blir sendt NÅ! Jeg trodde jo at det allerede var gått en måned i køen. :( Takk! ♡

Det er jo helt for jævlig. Det er lenge nok å vente for dere som det er. Håper virkelig de får orden på det, og at dere ikke blir en måned "forsinket" på grunn av dette!

Det er jo helt for jævlig. Det er lenge nok å vente for dere som det er. Håper virkelig de får orden på det, og at dere ikke blir en måned "forsinket" på grunn av dette!

Nei, det føles ganske vondt i dag. En måned er jo egentlig en evighet oppi disse greiene her. Nå skal jeg hvert fall mase og ringe helt til søknaden er trygt fremme, så får jeg vel også gi beskjed om at vi kan komme på kort varsel. Må bare gjøre det jeg kan nå.

Det var skikkelig dritt å høre :( Ring og mas hele tida. Ikke gi deg. Håper de får "sneket" deg langt frem i køen der du hører hjemme. Kanskje du er heldig og får en time ganske snart.
Uansett, når du snakker med dem, ikke la dem overkjøre deg. Stå på krava, si at det er dems feil, så de må gjøre det godt igjen.

Jeg vet hvordan det føles, de har mistet/rota bort mine papirer før også. Ikke gøy :( klem!!

Det var skikkelig dritt å høre :( Ring og mas hele tida. Ikke gi deg. Håper de får "sneket" deg langt frem i køen der du hører hjemme. Kanskje du er heldig og får en time ganske snart.
Uansett, når du snakker med dem, ikke la dem overkjøre deg. Stå på krava, si at det er dems feil, så de må gjøre det godt igjen.

Jeg vet hvordan det føles, de har mistet/rota bort mine papirer før også. Ikke gøy :( klem!!

Takk for klemmen! Jeg skal hvert fall mase på at jeg må inn i køen, så får jeg høre hva henviser egentlig har gjort/ikke gjort. Han ringte ikke i dag, så jeg kommer vel til å gå med telefonen i hånden i hele morgen og.

Å nei, for noe dritt! Så kjedelig, håper du rykker fram dit du hører hjemme når de får orden på det. Stor klem til deg Lykkeliten!

Å nei, for noe dritt! Så kjedelig, håper du rykker fram dit du hører hjemme når de får orden på det. Stor klem til deg Lykkeliten!

Takk for klemmen! Jeg tør ikke håpe så mye om prioriteringer, men jeg skal hvert fall inn i køen NÅ! Skuffelsen er mindre nå, det hjelper med en hyggelig kveld med mannen heldigvis. ❤️

Back
Topp