Svar fra Tr.heim?

fruit

Gift med forumet
Noen som tilhører St.olavs her? Hvor lang tid gjekk det før dere fekk svar etter henvisningen fra gyn var sendt?
De skal vel ha feriestengt hele juli, så jeg håper vi får svar før den tid.... [8D]

Jeg var hos Medicus og det tok 14 dager fra jeg var til fastlegen og fikk brev fra Medicus. Tror det tar mye kortere tid ihvertfall hos Medicus enn på St. Olav om du har mulighet til å dra dit istedet.

Gyn sendte henvisning rett før 17.mai i fjor,og brev fra dem i slutten av juni tror jeg det var,og time i september/oktober mener jeg[:D]

Etter henvisning fra gynekolog ble sendt gikk det fire uker før vi fikk svar fra St.Olavs. Det gikk ytterlige 2 mnd før vi var inne til forsamtale så du må nok rekne med at det går over sommeren før du kommer inn.
MEN når du først har vært inne går det fort, så tidlig til høsten er du nok i gang med behandlig. De er veldig trivelige der inne. Lykke til.[;)]

Tok 3 uker fra jeg fikk svar første gang, men var fordi jeg måtte inn for å ta noen blodprøver på nytt igjen... Vi ble henvist i januar og har fortsatt ikke vært på forsamtale.... Håper å komme inn til høsten da[:)] Men de er veldig greie når du ringer, så ring å hør du[:)]

ORIGINAL: Ivara

Håper du i det minste får bekreftelse på at de har mottatt søknaden før de går i sommerferie [:)]

Går dere privat i mellomtidne dersom det er lang ventetid?

Ja, regner ikke med vi får komme inn før til hausten, men hadde vært greit å fått tilbakemelding på henvisningen før sommerferien.. [:)]

Vet ikke hva vi gjør, må nesten bare vente å se når vi får en dato og forholde oss til... Ta det der i fra.. [:)]

Men dersom jeg ikke har fått svar innen mandag tar jeg og ringer de å hører.. Har godt 1 mnd nå siden gyn sendte henvisning.. Utålmodig jeg nei? [8D][:D]

De pleier ikke å sende ut bekreftelse på mottatt henvisning, bare brev om når dere får time, eller oppmøte til annen behandling.

ORIGINAL: fruit

Håper du i det minste får bekreftelse på at de har mottatt søknaden før de går i sommerferie [:)]

Går dere privat i mellomtidne dersom det er lang ventetid?

Ja, regner ikke med vi får komme inn før til hausten, men hadde vært greit å fått tilbakemelding på henvisningen før sommerferien.. [:)]

Vet ikke hva vi gjør, må nesten bare vente å se når vi får en dato og forholde oss til... Ta det der i fra.. [:)]

Men dersom jeg ikke har fått svar innen mandag tar jeg og ringer de å hører.. Har godt 1 mnd nå siden gyn sendte henvisning.. Utålmodig jeg nei? [8D][:D]

Lov å være utålmodig nå snuppa, det er jo allerede ett år siden første gyntime.

Men så er vel ikke tålmodighet din sterkeste side uansett? [8D] *mumle om husmaling*

*forstår med en gang hvilken situasjon du tenker på* [8D] Tålmodighet er ikke min sterkeste side nei! [:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

De pleier ikke å sende ut bekreftelse på mottatt henvisning, bare brev om når dere får time, eller oppmøte til annen behandling.

Aaaah, da så! Trudde de også sendte ut bekreftelse på mottat henvisning.. Lært noe nytt i dag også, takk Randålf! [:)]

Back
Topp