svar fra sykehuset

RaMona78

Forelsket i forumet
Var til etterkontroll hos legen i dag, og ho hadde fått svarene fra sykehuset ang operasjonen.
Det var veldig positive svar, kirurgen meinte at ho hadde fått ordnet opp i problema sida eggleder vart fjernet, og ho hadde fått bort ein del annet samenvokst vev osv..og løsnet på høgre eggleder, så det skulle ikkje bli noke problem å bli gravid meinte ho[:D] for det som var problemet var no fjernet[:)]
Så då er det berre å krysse fingrene[:D][:D][:D]

Sida spiren vart fjernet via kikkhulloperasjon og ikkje utskraping, kan det vere at eg fekk mensen då etter 2 dager ? hadde mensen som vanlig , i 5 dager ca.. altså evt. første dag i siste mens var 27.mars

Er veldig spent...for då kan jo evt. spira allerede sitte igjen, tenk om me hadde vert så heldige!! hatt litt vondt i puppene siste 2 dager..matlysten har økt igjen, og i dag vart eg veldig kvalm og holdt på å brekke meg, men den forsvant igjen fort..

Veit eg sikkert lager meg forhåpninger men...[:)] uansett positive svar fra sykehuset i dag då.

har sett at ein del har blitt gravid etter å mistet spiren uten å få mensen tilbake først...

utreknet så er eg jo evt. kun maks 3 uker på vei... Er ikkje "dum" altså, berre veldig veldig positiv, og må holde motet oppe[:D]
Veit godt at det er å håpe på alt for mykje, men er jo lov å håpe [:D]

Håper spiren sitter allerede nå[:D]

Lykke til

* Krysser fingrene for at det snart sitter fast en liten spire hos deg * [:D]

takk[:D] håper håper!!
men usikker på om det har skjedd så fort då, men håpet er viktig å ha[:D]

krysser fingrene for deg!![:)]

takk[:D]
men kan det vere utenkelig at me kan vere så heldige ? andre med samme erfaringer som vil fortelle litt meir ? har sett at fleire har vert så heldige å teste positivt raskt etter å ha mistet...

dytt..veldig lyst å høyre meir fra dei som har opplevd å bli fort gravid igjen...

hmm dytt dytt ( jada mase mase , eg veit )

ORIGINAL: Råsa Muffin

* Krysser fingrene for at det snart sitter fast en liten spire hos deg * [:D]

Jeg mista i november fikk aldri mense igjen. Og venter en liten i september = gravid i desember.

takk, men vil gjerne høre fra andre som har blitt fort gravide igjen..korleis var kroppen då osv..kor fort testet dei positivt osv...

ORIGINAL: Lille_frosk

Jeg mista i november fikk aldri mense igjen. Og venter en liten i september = gravid i desember.

veit du sånn ca kortid du vart gravid etter at du mista ?

Testet ikke positivt før i slutten av februar, men det var fordi jeg ikke trodde jeg var gravid. Men en dag våknet jeg kvalm og med ømme bryst. Hadde i tilegg vært veldig mye mer trøtt enn vanlig. Jeg trodde det kom av at jeg hadde skiftet jobb med lengre reisevei.

I følge legen ca. 14 dager etter, noe jeg og tror siden jeg ikke hadde lyst til å være intim fra 14 dager etter blødningen (SAen) var over til langt ute i mars ETTER positiv test.

ORIGINAL: RaMona78

veit du sånn ca kortid du vart gravid etter at du mista ?

altså ca kor mangen uker etter at du mista vart du gravid igjen..?

Testet ikke positivt før i slutten av februar, men det var fordi jeg ikke trodde jeg var gravid. Men en dag våknet jeg kvalm og med ømme bryst. Hadde i tilegg vært veldig mye mer trøtt enn vanlig. Jeg trodde det kom av at jeg hadde skiftet jobb med lengre reisevei.

oki, takk for svar, og gratulera med at du vart så fort gravid igjen[:D]

Om du ser så har jeg edited noe i svaret mitt,
takk skal du ha. Vart veldig overraska  siden jeg har PCOS og det nesten tok 3 år å få til nr.1, så ble jeg gravid 2 ganger på rappen. Er nå 17 uker og koser meg.

Lykke til håper du selv er gravid

så bra[:D] takk for svar, for eg og lurer på om spira kan ha satt seg ca 12-14 dager etter operasjonen...e veldig spent..
Håper evt. at eg snart får mensen tilbake sånn at det er lettere å rekne ut ca eggløysing osv...

samme som meg foresten ang nr 1 og..tok 3 år pga av masse cyster på eggstokker..måtte få pergotimekur..
Denne gangen ( med ny mann ) satt spiren på første forsøk, berre desverre utenfor livmora..

Back
Topp