Svar fort, ang maxi cosi! babysete

dolly duck

Elsker forumet
Gravid og irritert nå, for jeg mener dette kunne dama fortalt meg slik jeg kunne kjøpt uten om hvis det er det som er tilfelle.

Dette maxi cosi baby sete som er på tilbud på barnas hus nå

http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bilstoler/0-13-kg/maxi-cosi-cabriofix.html

Sånn trekk til å ta over på den stanga/bøylen, over hodet på en måte om dere fatter. Følger ikke dette med, eller er det noe du må kjøpe utenom?

Håper for guds skyld at dette ikke er slikt gammelt de vil ha ut slik at det  ikke er mulig å få tak i dette, for da er jeg faktisk ikke interessert i setet!

Såfall, noen som vet prisen på det?

Sete så bra ut det, men trenger virkelig den"[:)]

ORIGINAL: Lolodi

Det ligger inni kanten der. Må grave for å finne det [:)]

Hvor inni kanten?[:-][:)]

det ligger oppunder den svarte kanten langs med...  jeg fant det ikke ut før nr.1 nesten var ferdig med den stolen, da datt den ut når jeg skulle av med trekket å vaske det..

ORIGINAL: Lolodi

Det ligger inni kanten der. Må grave for å finne det [:)]

Takker så mye fors svar[:)] *pjuhh*

så ble jeg 110 prosent fornøyd igjen[:)]

Side beskyttelses system som gir optimal beskyttelse mot sidekollisjoner. Integrert solskjerm og seteforminsker for nyfødte barn. Praktiske kroker holder beltet til siden. Ideelt reisesytem i kombinasjon med mange vogner. Superenkel og feilfri montering ved hjelp av Maxi-Cosi EasyFix som kan kjøpes som tilleggsutstyr. Godkjent 0-13 kg. bakovervendt.

Hehe.. Du er ikke den eneste som slet med å finne det.. Trodde også jeg hadde glemt å få med noe når jeg kjøpte setet, men det ER der, må bare leite helt oppe i kanten og hale og dra litt så finner du det..

pust rolig!! Alt ordner seg! Som du ser :)

Å! Det ante jeg faktisk ikke selv... *ut i bilen og lete* [:D]

Back
Topp