Cahaal Gift med forumet 13 Mar 2009 #1 Når ca er det man får svar om bhg plass igjen? Husker ikke [&:]
lena Elsker forumet 13 Mar 2009 #3 sitter selv å venter på svar..veldig spent nå ja... mener det sto inne på siden jeg leste at svaret kommer mars,begynnelsen av april..
sitter selv å venter på svar..veldig spent nå ja... mener det sto inne på siden jeg leste at svaret kommer mars,begynnelsen av april..
_Nanne_ Forumet er livet VIP 13 Mar 2009 #4 Jeg fikk brev at de hadde motatt søknaden, og at de skulle ha et sånt møte 23.mars. Regner med vi får svar i slutten av mnd.
Jeg fikk brev at de hadde motatt søknaden, og at de skulle ha et sånt møte 23.mars. Regner med vi får svar i slutten av mnd.
¤Mamma til 2 prinsesser¤ Forelsket i forumet 13 Mar 2009 #5 eg snakket med en styrer i en bhg og hun sa det sender ut papirene 1 april,så 2-3 april vil vi få de[:D]
eg snakket med en styrer i en bhg og hun sa det sender ut papirene 1 april,så 2-3 april vil vi få de[:D]
Råsa Muffin! Gift med forumet 13 Mar 2009 #7 Vi får svar i April! Lurer på om det skulle være i postkassa innen 15. April, husker ikke helt hva som sto [:)]
Vi får svar i April! Lurer på om det skulle være i postkassa innen 15. April, husker ikke helt hva som sto [:)]