Momofmany Forumet er livet 5 Mar 2013 #1 Ny lek. Er i slaget idag Syns vi skal vinne! Du kan ikke svare ja eller nei. Etter du har svart spør du noe nytt Skal du trene idag?
Ny lek. Er i slaget idag Syns vi skal vinne! Du kan ikke svare ja eller nei. Etter du har svart spør du noe nytt Skal du trene idag?
F Fjåsa1980 September 2013 <3 5 Mar 2013 #8 Nei har masse fra mine to første! Har magen begynt å komme?
F Fjåsa1980 September 2013 <3 5 Mar 2013 #9 Mente det har jeg ikke! Tiril litt ukonsentrert med to syke barn rundt meg
mharty Forelsket i forumet 5 Mar 2013 #10 Magen er ikke veldig tydelig, men vokser sakte man sikkert! Har du handlet mye til babyen kommer allerede?
Magen er ikke veldig tydelig, men vokser sakte man sikkert! Har du handlet mye til babyen kommer allerede?
HelenaH September 2013 & April 2015 <3 Aprilbarna`15 5 Mar 2013 #11 Har kjøpt seng og ein leike Leiken kjøpte eg før eg fant ut eg var gravid hehe Har du husdyr?
Toromor Glad i forumet 5 Mar 2013 #12 Jeg har to marsvin, og en hel flokk hybelkaniner Har du noen hobbyer?
¤Mamma06og08¤ September 2013 <3 5 Mar 2013 #13 Jeg har ingen hobby for øyeblikket, men har planer om å begynne å strikke om ikke så alt for lenge Har du noen lyster?
Jeg har ingen hobby for øyeblikket, men har planer om å begynne å strikke om ikke så alt for lenge Har du noen lyster?
1rosa+spire? Glad i forumet 5 Mar 2013 #14 Har hele tiden lyst på apesiner Har du tengt på smerte lindring under fødsel???
kosemor Glad i forumet 5 Mar 2013 #15 vil helst slippe smertelindring under fødselen om situasjonen der å da tilsier noe annet behov.. har du hvert plaget av mange svangerskapsrelaterte plager så langt?
vil helst slippe smertelindring under fødselen om situasjonen der å da tilsier noe annet behov.. har du hvert plaget av mange svangerskapsrelaterte plager så langt?
Toromor Glad i forumet 5 Mar 2013 #16 Jeg har vært mye trøtt og kvalm, men det begynner å bli bedre! Har du barn fra før?
mummimamma76 Flørter med forumet 5 Mar 2013 #17 Jeg har en gutt fra før Hvor lenge prøvde du før spiren satt?
he9e Forelsket i forumet 5 Mar 2013 #18 Har ikke vært veldig plaget så langt,litt må man rekne med Har du spist noe frukt i dag?
¤Mamma06og08¤ September 2013 <3 5 Mar 2013 #19 Ikke spist frukt i dag, bare drukket ett glass med appelsinjuice Er dette ditt siste sv.skap?
Toromor Glad i forumet 5 Mar 2013 #20 Dette er mitt tredje, og sannsynligvis siste svangerskap Har du noen planer for sommerferien?