svangerskapstegn?

lene80

Forelsket i forumet
hei.jeg er 5 uker på vei men merker ikkenoe til graviditeten enda.hva med dere? noen som kjenner noe så tidlig?[:D]
 
Kjente ingen ting før etter uke 8 og da var jeg bare veldig trøtt og hadde ømme bryst som vokste seg kjempe store på 1 mnd.
 
Jeg er snart 8 uker på vei, fattet mistanke på grunn av ømme pupper. De er fortsatt ømme, og så er jeg litt "bilsyk" innimellom. Søvnbehovet har økt, og jeg har bedre appetitt.
MEN, hadde jeg ikke planlagt å bli gravid, og deretter testet positivt, kunne jeg lett bortforklart de forskjellige ubehagene.
Så, alt i alt har jeg ikke hatt mye føling med graviditeten. (Hva som venter meg, vet jeg jo ikke [8|].)
 
det der med ømme bryst pleier vel å komme ganske tidlig i svangerskapet tror jeg..husker det fra forrige svangerskap.det er ganske ubehagelig.men nå merker jeg ingenting enda.
 
Jeg kjente at kroppen forandret seg med en gang. Ikke at jeg skjønte at jeg var gravid i starten da men... Nå har jeg en del murring i magen, periodevis lett kvalme og ømme pupper den siste uka. Vi er alle forskjellige og tror ikke det finnes noen fasit på hva som er normalt.Kos deg!!
 
takk for det.du også.lykke til[:)]
 
Jeg er 6 uker nå og har begynt å kjenne litt forskjell fra før jeg ble gravid ja... trøtt og veldig sliten etter jobb og veldig ømme pupper! Men det begynte først for en liten uke siden. Har merket det mest i korsryggen jeg, spent på hvor øm den vil bli etterhvert. Har vært heldig og ikke vært noe særlig kvalm, håper jeg slipper unna den... men har jo bare såvidt begynt reisen...[8|]
 
Back
Topp