Svangerskapssymptoma :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Æ lure på kossn symptoma dokk har å å kossn uke e dokk i  ? Æ e i uke 26, å har fortsatt ingen symptoma, så samme som dæm to forrige svangerskapan...kun magen som veks

Haha!! Heldige du! Her er det for tiden, i uke 26, ganske rolig på den fronten heldigvis. Hadde frem til uke 23/24 bekkenløsning, kvalme, brekninger, utmattelse og ekstrem tretthet, halsbrann og masse utflod. Nå skjønner jeg at jeg må nyte disse ukene(?) med fin form fremover for sist gang fikk jeg på grensen til invalidiserende bekkenløsning, svangerskapskløe, ødem og hodepine hele 3.trimester.

Jeg er også av de heldige:) 24 uker igår og har ingen og har heller ikke hatt plager. Jeg kan få vondt i lysken hvis jeg går mye, men bortsett fra det-nada! Magen vokser og lille i magen sparker og er svært aktiv.

Jeg er 23 uker og 1 dag i dag. Jeg har vært plaget med kvalme, ligamentsmerter i perioder frem til nå, samt trøtthet, mindre energi. Er plaget med perioder med kvalme og sure oppstøt. Jeg kjenner det i beina, hoftene og lysken om jeg har gått mye. Og ikke for å snakke om hormonene som koker over til tider. Skal ingen ting til før jeg blir lei meg, og jeg kan bli lei meg uten grunn, eller det kan bare være småting jeg henger meg oppi som gjør at jeg blir lei meg. 

Kvalme, trøtthet, kynnere, bekkenløsning, ryggplager m.m.

Skulle ønske mitt var mer likt ditt for å si det sånn:) er i uke 24.

Er 24+1 og har i går fått halsbrann. Ikke så gale, men fryktelig irriterende. Bortsett fra det var jeg utrolig trøtt i starten men that it =)

Svært lite og formen er fin 
Men fortsatt mye sulten og litt ettersmak etter det jeg spiser. 
Kan bli kvalm på morgenen nå også, men kaster bare opp en sjeldent gang.
Plages litt med ryggen (fra før av og), men går til fysio for det.

Jobber fortsatt fult og hadde det ikke vært for spark og magen som kommer til syne når jeg reiser meg, så kunne jeg lett ha glemt det. Hehe...

Hadde ikke så mange egentlig..trøtt som en dupp i starten, oppblåst og andre kjedelige symptomer men etter 3mnd så er det egentlig ikke annet enn at jeg er en sippeguri og en hissigpropp. dvs det er jeg normalt også men nå er alt forsterket :)

Blir mye terget av Jr på 13- "mamma, du griner jo av alt uansett!"

Har en del smerter i magen, og det er vondt spesielt når jeg beveger meg, og masse blødninger til og fra.Pluss at jeg hele tiden lekker fostervann, men det er jo ikke akkurat noe "svangerskapssymptom".
Ellers er formen fin! Litt halsbrann av og til, men fremdeles ikke så ille. Hadde tendenser til bekkenløsning, men siden jeg ligger mye nå og beveger meg minimalt, så plager det meg ikke så mye. Har veldig vondt i ryggen, men det er pga all liggingen, ikke pga svangerskapet.

Formen min er strålende, ingen spesielle plager, men fikk migreneanfall i går, noe jeg får når jeg er gravid ( hadde det i ungdomsårene, så har nok noe med hormoner å gjøre) og magen vokser da :)

Back
Topp