Svangerskapssympatisymptomer

froskus

Andre møte med forumet
I dag har jeg følt meg helt merkelig. Var litt smågretten i dag tidlig. Trodde det først var mansen, men det kan være det at jeg føler meg gravid. Da vi var og handlet på butikken, ble jeg vanvittig sulten av all krydderlukten. Har aldri skjedd før. Og så fikk jeg vondt i magen av at jeg ble så sulten. Og da vi skulle spise middag fikk jeg plutselig lyst på soyasauce, noe jeg ALDRI spiser. Senere på kvelden fikk jeg et sikkelig spisekick og åt en boks med riskrem og ris. Virker som om hormonene spres for fullt i denne leiligheten. Kanskje jeg burde ta magebilder jeg også, hvis det skal fortsette på denne måten?

hehe, dere er nå morsomme! Dere får ta måndlige bilder og oppdatere oss andre om hvem som har den største magen!

HAHAHA!!!

ORIGINAL: Guria

hehe, dere er nå morsomme! Dere får ta måndlige bilder og oppdatere oss andre om hvem som har den største magen!

HAHAHA!!!

Ok OK jeg kjønner du har kommet i samme psyke som min mann, desverre så får jeg han ikke inn hit, eller så kunne dere tatt en mannfolk prat med symptomer og slikt mener jeg. [&:][8D]

ORIGINAL: babyT

Tror nok vi må ta magebilder av begge her i huset, ja [;)]

Offda jenter nå burde dere virkelig skamme dere, dette er ikke noe å flire av, det er ikke så greit å være en kommende far heller bare så det er sagt. De blir oversett og ingen tar dem seriøst. Men det er faktisk fakta at de går igjennom endel også.
Stakkars mannfolkene deres som har slike mobbedamer i huset[&:]

Hm...Froskus jeg beklager dette, når du åpnet deg og skulle fotrtelle om dine inerste tanker og følelser, kvinfolk kan være skikkelig ille hvettu. Men trøst deg med det de hvet bare ikke bedre, de kan ikke tenke lenger enn til sin egen nesetipp noen ganger, men de regner jo med at mannfolkene skal forstå hva som skjer med dem og hormoner da, hunnkjønn er noen rare skapninger.

Men du får en støtte klem fra meg du

ORIGINAL: Apple

Haha!

Magebilder er påkrevd med DE symptomene du har, Froskus!! [:D][:D]

Ha ha! Det er flere fedre med slike symptomer ja.. [:D]

LOL, takk for støttende ord twinanne:)

Det blir spennede å se hvordan jeg blir påvirket. Det er vel det at jeg går rundt og tenker på hvordan babyT har det hele tiden at jeg til slutt tror at det er meg selv jeg tenker på. Kroppen er rar sånn sett, med tankens kraft og alt det der.

For nesten tre år siden gikk jeg ned 25 kg. Har dessverre ikke tenkt å komme tilbake dit igjen så magebildene vil forhåpentligvis ikke vise de helt store endringene. Det vil kanskje være mer interessant med hodebilder (men det er en HELT annen sak...)

He he..et gammelt kjerringråd er at dersom mannens mage vokser blir det en gutt, men ikke legg for mye vekt i dette. [8D]

Back
Topp