Svangerskapsskjema

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Er det legen som skal ha det eller skal vi ha det selv? Altså det skjema med vekt, blodtrykk osv.. Jeg mente jeg hadde det selv sist, og tok det med på hver kontroll.. Denne gangen fikk jeg det ikke av legen, så jeg bare lurer på om han var veldig ør eller om det skulle være sånn?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg fikk av legen min i dag, men det skulle være på legekontoret frem til blodprøvesvarene foreligger da disse skulle ligge ved helsekortet. Er 10+4 i dag og legen ville jeg skulle komme nærmere uke 12 for å få ta blodprøvene angående antistoff etc som skal føres på helsekortet.

Fikk det med meg nå som sist svangerskap. :)

Jeg fikk av legen min i dag, men det skulle være på legekontoret frem til blodprøvesvarene foreligger da disse skulle ligge ved helsekortet. Er 10+4 i dag og legen ville jeg skulle komme nærmere uke 12 for å få ta blodprøvene angående antistoff etc som skal føres på helsekortet.

Hmm ok, det var det jeg trodde.. Men jeg også har tatt blodprøve for antistoffer, som jeg akkurat fikk svar på.. Kanskje derfor jeg ikke fikk det da, at jeg får det på neste kontroll? Men den er jo ikke før i uke 24 etter hva jeg har lest meg frem til..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det skal du ha selv. Du skal ha det med deg på alle legekontroller, jordmorkontroller, kontroller ved eventuelle sykehustimer eller andre ting.

Når jeg gikk med vesla i fjor hadde jeg skjemaet selv hele tiden fra første kontroll. Andre kontroll er jo som regel ikke før i uke 18-20 på sykehuset med o.ul. og da skal man jo ha med skjemaet dit.

jeg fikk med meg skjema allerede første gang jeg var hos legen uke 5 for du skal jo ha det med deg om du av en eller annen grunn skal til kontroll på sykehuset eller andre ting også...

Ja, syns det egentlig var litt rart det skulle ligge på legekontoret :p Får stikke oppom å få det igjen ;)

jeg gikk til legen både uke 5 og var der igjen i dag, men dette hadde jeg ikke gjort normalt sett. det er fordi jeg sliter med litt angst og bekymring for svangerskapet etter at jeg hadde en langvarig og litt komplisert spontanabort i høst. så har en veldig snill lege som følger meg opp godt :-)

Ja, det ville jeg ha gjort ;)

Ja jeg får ringe å snakke med han i morgen! Syns også det var rart, for jeg skal ikke til han igjen før jeg skal på oul, da skal jeg en annen plass.. Tror han må ha vært litt svimmel når jeg var hos han, for han nevnte heller ingenting om når jeg skulle komme på kontroll igjen! Det kan jo være litt greit å vite:P

Ja jeg får ringe å snakke med han i morgen! Syns også det var rart, for jeg skal ikke til han igjen før jeg skal på oul, da skal jeg en annen plass.. Tror han må ha vært litt svimmel når jeg var hos han, for han nevnte heller ingenting om når jeg skulle komme på kontroll igjen! Det kan jo være litt greit å vite:p
ja, ikke sant.. Du skal jo ha med det skjemaet når du skal på oul :) Han har nok kanskje vært litt svimmel ja hehe

Back
Topp