Svangerskapsplager

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Jeg som hadde så fint svangerskap forrige gang med bare plager av kynnere!
Denne gangen har jeg vært kvalm lenge, kynnere, hodepine hver dag og nå bekkenløsning... [:'(] Utrolig å mye "verre" svangerskap nr.2 er. Er det flere som har hatt det sånn?

Har vært sykemeldt 100% til nå, men skal prøve meg på jobb imorgen - så får jeg se hvordan det går! Men har en følelse av at jeg ikke varer lenge i jobben min som sykepleier før jeg blir sykmeldt igjen.

Her har svangerskapene bare blitt bedre og bedre for hver gang [;)]

Fikk svangerskapsforgiftning og maaaasse vann i kroppen med eldstemann, plagene jeg hadde med nr.2 var vel sånne kraftige nedpress som plutselig hugget til når jeg gikk.
Har aldri vært i så god form som da jeg gikk gravid med Talina. Eneste plagen jeg fikk var vondt i ryggen de 2 siste mnd.[:)]

ORIGINAL: mortiljenter

det der kan jeg skrive under på [:D]

Første svangerskap var som en drøm, men når jeg gikk gravid med nummer to fikk jeg alle plager jeg hadde lest om...[:'(] og gikk sykemeldt det meste av tiden, ikke moro[&:]

Føler med deg, håper at du vil få det bedre. Sender deg en klem på veienLykke til videre!!

Takk for det! snakket med sjefen nå og hun skulle prøve å sette meg på lette arbeidsoppgaver i forhold til bekkenet mitt! Og det er jo bra! Godt å jobbe litt ihvertfall!!

ORIGINAL: Medea

Her har svangerskapene bare blitt bedre og bedre for hver gang [;)]

Fikk svangerskapsforgiftning og maaaasse vann i kroppen med eldstemann, plagene jeg hadde med nr.2 var vel sånne kraftige nedpress som plutselig hugget til når jeg gikk.
Har aldri vært i så god form som da jeg gikk gravid med Talina. Eneste plagen jeg fikk var vondt i ryggen de 2 siste mnd.[:)]

Når du hadde et så "plagsomt" første-svangerskap så må det ha vært deilig å ha bedre og bedre svangerskap!

En ting er ihvertfall sikkert; Ingen svangerskap er like! [:)]

Back
Topp