svangerskapsplager

Tessa90

Snart mamma til 2
Novemberlykke 2015
Jeg sliter med en del plager og sykdom i svangerskapet mitt.

-Fortsatt sinnsyk kvalme
-Bekkenløsning
-Smerter i korsryggen
-Mye vann i kroppen

Og oppå dette her går jeg sykmeldt grunnet blødninger og siste tiden har også blodtrykket mitt steget. Sliter derfor litt med å klare å nyte denne graviditeten =(

Sender deg en klem. Selv om man kanskje er overlykkelig for at man er gravid, så er det ikke lett å nyte et svangerskap fylt opp med plager. Håper du får det lettere i svangerskapet fremover.

emoticon

Føler med deg altså.. Jeg har å ekstrem kvalme, er sykemldt pga det, vondt i rygg ++, og jeg tenker litt sånn, dette er mest sannsynlig siste gang jeg går gravid, og det er himmla kjedelig å ikke klare å nyte det.. Missunner alle som går rundt og nyter å være gravide..
Sender en trøsteklem

Stakkar, føler med deg! Jeg har smerter i bekkenet som varierer i styrke. I tillegg er jeg trøtt og sliten og søvnen er det så som så med....

Men jeg syns å huske at det var verre sist... Var ihvertfall forberedt på at graviditeten er ikke noe som skal nytes, det er bare noe jeg må igjennom. MEN denne blir den siste!! Under fire mnd igjen...

Støttende klem fra meg. :)

Uff, føler med deg!
Jeg har selv bekkenløsning og vet hvor vondt og hemmende det kan være.
Man må liksom ha opplevd det for å kunne ytre hvor slitsomt det er. Det er litt tabu har jeg skjønt, å si at man ikke nyter å gå gravid. Man skal bare sveve rundt på skyer.
Men slik er ikke virkeligheten - for mange gravide.
Lov meg at du ikke sliter med dårlig samvittighet fordi du ikke synes det er en dans på roser å gå gravid! Og litt oppmuntring; du er over halvveis og har "sjarmøretappen" igjen  Snart begynner vi på 2012, og det året kommer babyen :-)

Huff.. Litt fælt å skrive, men jeg blir litt letta når flere har det lsik som meg. Jeg klarer ikke nyte å gå gravid. Noe som skal være så fantastisk. Velkommen til virkeligheten..

God bedring til dere alle :)

Føler virkelig med dere.
Sjøl har jeg vel ikke de så mye plager, men de jeg har er til gjengjeld ille...

Bekkenløsning. Hvor ingenting hjelper lenger :-(
Halsbrann. Uansett hva jeg spiser eller ikke.....

Også den evinnelige flyinga på do da.. Er lei av å måtte tisse hele tiden nå.. Og det skal enda bli verre :-/

Back
Topp