svangerskapsplager & råd

SuperBo0o

Andre møte med forumet
Hei alle sammen :) Tenkte det var bra å legge ut en forum om svangerskapsplager & råd. Som vi kan spøre/ snakke om. Sånn at vi kan hjelpe hverandre og gi hverandre råd om forskjellige plager i svangerskapet som vi/du lurer på...

Mot sure oppstøt og kvalme: Love Hearts! Min bestevenn, enkelt og greit:D

Også hørt mange andre fornøyde love hearts tyggere;)

love hearts :) Det må jeg prøve :D Jeg er kvalm vær dag og orker ikke spise noe.. så jeg merket at det hjalp med å spise frukt spesielt druer :D

Lilypie Maternity tickers

Svisker mot treg mage, mange inkludert meg selv sliter med dette under graviditeten:)
Vannmelon, fersken, knekkebrød med brunost og biola mot kvalme

brunost? jeg blir bare kvalm av tanken. jeg har aldri lyst på mat, jeg bare spiser fordi jeg må, ristet brød klarer jeg og noe middag er greit når jeg først har begynt å spise. Men søte ting er bare ekkelt, noe som er merkelig for jeg er egentlig en sikkelig godteri/sjokolade mons. Når jeg åpner kjøleskapet blir jeg kvalm bare jeg ser visse matvarer.

Biola derimot er fantastisk!

Fersken er det eneste som går greit av frukt. Love hearts? skeptiiisk :P kan jo prøve, jeg er kvalm nesten hele dagen så noe må gjøres her.

Oi, lovehearts må prøves!! Klarer nesten ikke å få i meg noen ting pga kvalmen, så hadde vært godt å fått presset i seg noe værtfall ;)

julimamma2010 skrev:
Oi, lovehearts må prøves!! Klarer nesten ikke å få i meg noen ting pga kvalmen, så hadde vært godt å fått presset i seg noe værtfall ;)

Jeg prøvde lovehearts i dag foresten. Å det hjalp veldig på kvalmen :D  Så anbefaller det til alle sammen som har prøvd på alt for å dempe kvlamen bør prøve lovehearts. Å se om det funker :D

Jeg prøvde lovehearts i dag foresten. Å det hjalp veldig på kvalmen :D  Så anbefaller det til alle sammen som har prøvd på alt for å dempe kvlamen bør prøve lovehearts. Å se om det funker :D

Back
Topp