MinaG
Andre møte med forumet
Jeg holder på å bli GAL av tett nese for tiden! Jeg tar allergipiller som jeg har fått fra lege og om det er enten katter, støv eller pollen som gjør nesen min tett så er det noe gæærnt med pillene. (Skal ta det opp med legen neste gang jeg er der).
Evt kan det jo skyldes graviditeten har jeg hørt. Nå kjøpte jeg en saltvannsspray for blandt annet gravide, og jeg føler at nesen ikke åpner seg ved bruk av den, men at den bare blir rennende og stadig tett egentlig. Otrivin (som hjelper) har jeg brukt frem til nå, men kun hver kveld da jeg HATER å sove med munnen åpen (jeg ligger våken og får ikke puste om jeg sovner, for jeg er en "nesepuster").
Men jeg har ikke pakningsvedlegget til Otrivin. Kan jeg bruke denne en gang hver kveld selv om jeg er gravid??
Jeg liker IKKE å ta nesespray, og om jeg får tett nese ved forkjølelse pleier jeg aldri å ta det i bruk, men nå har dette foregått i et par mnd i strekk og jeg er så lei av det!
Finnes det evt andre tips? Det som skjer med meg når jeg tar Otrivin eller annen nesespray så blir nesen min heelt åpen, men all smakssans forsvinner! Det er jo kjempekjedelig. Skal jeg velge mellom tett nese, eller null smakssans... (Å nå som vi har tatt frem grillen og alt ting..)
TAKKER for svar, om noen har! :)
Hilsen fra Mina (14+4)