Ønskebarnhjerte
Glad i forumet
Noen som må ut i svangerskapspermisjon? Hvordan ser dere på det? Evt hva er grunnen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke fødselspermisjon -men svangerskapspermisjon. Permisjon fra jobb under svangerskapet på grunn av farer på jobb som kan skade svamgerskapet..Jeg forstår ikke helt spørsmålet ditt..? Man MÅ vel ha minimum 6 uker, resten kan evnt far ta?
Amen til den! Er allerede sykemeldt.. - skal til jordmor i morgen for å diskutere litt muligheter. Har jo ikke noen andre muligheter innenfor den bedriften jeg er i , med tanke på omplassering,og siden jeg i tillegg har MRSA er jeg liksom litt .. ubrukelig mtp omplassering via NAV..men vi får seHåper at resten av svangerskapet går helt fint så jeg slipper. Jobber i dagligvare så er jo mye jeg kan gjøre.
Å måtte sitte hjemme over lengre tid hadde gjort meg deppa :/
Du kan jo gå over i f.eks. 50% svangerskapspermisjon.Jeg jobber både dag, kveld og natt i min turnus. Jeg og legen har blitt enige om at jeg ikke skal jobbe natt og dette skal tilrettelegges for. Jobben min har klart å ordne litt men ikke alt, og jeg er litt usikker på om det går med delvis svangerskapspermisjon? eller om jeg rett og slett bare mister disse vaktene.. Noen som vet det?
Du kan jo gå over i f.eks. 50% svangerskapspermisjon.
Men arbeidsgiver kan også f.eks. tilrettelegge slik at de timene du går på natt blir flyttet til dagvakt eller liknende. Men det vet jeg ikke nok om.
Det bør jo være mulig. Du skal jo ikke tape de pengene og opptjeningen til permisjonstiden?Ja, arbeidsgiver har tilrettelagt så godt det lar seg gjøre og flyttet 3 av de 7 nattevaktene. Men mangler fortsatt 4 vakter i løpet av 4 uker som arbeidsgiver ikke får tilrettelagt utenom å gi meg fri. Men fri vil jo si mindre lønn. Så håper det går å få svangerskapspenger for kun de 4 vaktene også.
Det bør jo være mulig. Du skal jo ikke tape de pengene og opptjeningen til permisjonstiden?