Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da kanskje det er lurt å bli sykemeldt. Man får bare svangerskapspenger om jobben er skadelig for mor eller barn. Ikke når man ikke orker å jobbe. Da må man sykemeldes. Du må jo nesten bare se hva du vil og orkerAha![]()
Problemet som jeg tror er på jobb er at de tenker at jeg skal være skyggen. Jobber med klienter- og skal ikke være i samme rom som de- så 70% av jobben min er jo borte der. Må høre med legen- for kjenner helt ærlig- at dersom jeg kun skal flytte papirer og koke kaffe på jobb- så har jeg det bedre hjemme og mer og gjøre hjemme da vi skal totalrenovere hus frem til juli :-/
Ja da kanskje det er lurt å bli sykemeldt. Man får bare svangerskapspenger om jobben er skadelig for mor eller barn. Ikke når man ikke orker å jobbe. Da må man sykemeldes. Du må jo nesten bare se hva du vil og orker![]()
Jordmor snakket til meg om svangerskapspenger idag, og forsto det som at jeg kunne få delvis svangerskapspenger, og delvis jobb, for å slippe å være delvis sykemeldt og miste rettigheter