Svangerskapspenger

-Bambino-

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Sommerfuglene
Er det noen som har fått innvilget det? Jeg fikk det fra januar, men hvordan gjør jeg det nå? Er det arbeidsgiver som fortsatt betaler ut lønn eller er det NAV? Må jeg informere arbeidsgiver eller gjør NAV det?

Har fått det for den ene jobben. Har du fylt ut det skjema fra arbeidstilsynet om tilrettelegging av arbeid? Hvor arbeidsgiver bekrefter at de ikke kan legge til rette eller kun en viss prosent? Så har du sendt inn inntektsskjema? Så får du det nok fra nav, hvis ikke arbeidsgiver betaler og krever refusjon fra nav. Så skal du jo få det frem til du starter permisjonen.

Jeg har hatt det lenge 60% og nå har jeg 100%.
Jeg får betalt av jobben, og jobben får refusjon av nav. Du må bare levere vedtaket til arb.giver

Om du får det fra NAV eller arbeidsgiver varierer vel litt hvilke ordninger din arbeidsplass har. Spør arbeidsgiver du ;)

Har jo fått utbetalt lønn fra arbeidsgiver i påvente av vedtak siden det ville endt med sykemelding om jeg ikke fikk innvilget fra NAV... Får ta en telefon til arbeidsgiver på mandag å høre :)

Jeg har hatt det siden dag 1 i graviditeten :-) var sykmedt de første ukene mens det ordnet seg med NAV - da var det arbeidsplassen som betalte. NAV betalte fra dag 1 svangerskapspenger var innvilget.

Back
Topp