JemimasBaby
Augustbaby 2013
Er det noen av dere som har søkt om svangerskapspenger denne gangen, eller har gjort det tidligere? Var hos jordmor i dag, og alt var fint og uproblematisk, men hun er ikke begeistret for arbeidsdagen min der jeg står som regel alene, ikke får spist sammenhengende og ikke får gått på do. (Da hadde jeg ikke engang nevnt at det kan pluttselig kan dukke opp varer, og det oppstår situasjoner der jeg må løfte eller i det minste slepe esker, stressende situasjoner med mange kunder på en gang osv.)
Vi snakket om at det trengte være 100%, men om det så blir bare jobb en dag i uka, vil det fortsatt være en dag med stress, løft, kanskje ikke komme seg på do når man vil, og stor sjanse for å ikke få spist. Er det da "vits" i? Hva ville dere gjort? Jeg må i alle tilfeller snakke med sjefen om muligheter for tilrettelegging (men veit jo at selskapet sparer der det spares kan, og er mer interessert i en vikar fremfor å ha en person ekstra på jobb. Bare gruer meg litt til å ta dette med daglig leder.)
Vi snakket om at det trengte være 100%, men om det så blir bare jobb en dag i uka, vil det fortsatt være en dag med stress, løft, kanskje ikke komme seg på do når man vil, og stor sjanse for å ikke få spist. Er det da "vits" i? Hva ville dere gjort? Jeg må i alle tilfeller snakke med sjefen om muligheter for tilrettelegging (men veit jo at selskapet sparer der det spares kan, og er mer interessert i en vikar fremfor å ha en person ekstra på jobb. Bare gruer meg litt til å ta dette med daglig leder.)