Svangerskapspenger

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Noen av dere som har søkt om det og ikke fått det innvilget?
Jeg skal søke om det nå pga at jeg er alene på jobb i butikkene minst 5 timer vær dag og må klatre mye på stiger for å få tak i varer, men er jo livredd for å ikke få det innvilget.. Hva gjør jeg da...? :o

Sent from my iPhone using BV Forum

Sykemeldimg?

Spørs om de ikke heller mener det går ann å tilrettelegge (være en til på jobb) eller om du må være sykemeldt.
Har ingen erfaring men mener svangerskapspenger er om babyen er i fare på jobben. Noe den i grunn ikke er.
Men håper du får innvilget om det er det du ønsker :)

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Sykemeldimg?

Spørs om de ikke heller mener det går ann å tilrettelegge (være en til på jobb) eller om du må være sykemeldt.
Har ingen erfaring men mener svangerskapspenger er om babyen er i fare på jobben. Noe den i grunn ikke er.
Men håper du får innvilget om det er det du ønsker :)

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Legen mener svangerskapspenger var veien å gå siden jeg ikke føler meg syk.. Spent på den der:/ tilrettelegging er ikke aktuelt for arbeidsgiver så det er utelukket.. :/

Sent from my iPhone using BV Forum

tror du må sykemelde deg, for svangerskapspenger er jo noe man får om det er fare for fosteret at du jobber :) jobben din er pliktig til å tlrettelegge, de kan og få penger fra nav til å ha en person sammen md eg de timene du er alene etc :)

Back
Topp