veienerlang
Elsker forumet
Noen som vet om det har noen negative sider?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kanskje detAvtal et møte med nav. De kan forhåpentligvis hjelpe deg.
Ja, helt sant. Men er blitt frarådet å stå på det å holde ut, men jeg gjør det som er best for babyen. Var bare nysgjerrig på hva som var så negativt med detJeg ser en positiv side, og det er at du slipper å jobbe i situasjoner som kan skade/være skadelig for den lille babyen i magen.
Jobber i jobbhelgene mine. Tilleggene er jeg klar over. Fikk brev fra nav i dag at det kun var di første 64 dagene man fikk feriepenger. Da må det jo være det da.Husk bare at svangerskapspenger får du kun for 100% lønn ingen tillegg eller goder du har utenom din fast lønn. Hvis du jobber kvelder og helger så må du huske å spør hvirdan det funker.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hører så mye forskjellig. Mange sier det ikke er gunstig å stå på svangerskapspenger. Gjør det jeg må for at baby skal ha det bra, men lurer fælt på hva som er negativt med det? Finner ikke ut av det når jeg søker heller.
Å såpass. Kanskje det var derfor di ville at nav skulle betale det ut, for di kunne velge det selv. Det var jo dumt da:/Du må sjekke med jobben din om du får lønn av de under svangerskapspermisjon eller direkte fra Nav.
Har mye å si iht feriepenger og slikt.
Jeg får 80 eller 100% av grunnlønna mi hver mnd fra jobb (og de får xG fra Nav), dvs at jeg får opparbeidet meg feriepenger hele svangerskapspermisjonsperioden
Men det er jo forskjellig fra bedrift til bedrift. Jobber selv i en privat bedrift.
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app