Svangerskapspenger.

Vet at jeg har angst for de reglene og styret rundt det :-/ He he... skyver det foran meg.....

Hehe. Ja legen min sa jeg skal søke om det men jeg er så usikker på om jeg vil bli borte hundre prosent fra jobben, selv om jeg vet det er for det beste.

noen som kan svare meg enkelt på hvordan jeg får inn sånn lillypie ticker greie?

Kvir meg til hver gang eg skal søke om disse pengene!!! Et styr uten like hver gang...

Jeg har 50% svangerskapspenger, jordmoren min (på jobben) søkte for meg og jeg fikk brev i posten som jeg ga til sjefen -var ikke mye styr! Har fått innvilget 50% fra NAV frem til 3 uker før termin.

Amahel: tusen takk :) jiihuuu: takk , da går det sikkert greit, hva jobber du med om jeg kan spørre?

Jobber som sykepleier i hjemmetjenesten :) Kommunen "min" har en jordmor som er ansatt i en 20% stilling, hun skal bla. være med på samtaler med sjefen og hjelpe til med tilrettelegging slik at vi holder ut lenger. Hun er veldig opptatt av at gravide ikke skal bruke opp sykepengene sine på graviditetsrelaterte plager :)

Ja for jeg jobber som helsefagarbeider på demens/alzheimer avdeling å det er veldig tøft der. Så risikoen er ganske stor når jeg jobber, men så følte jeg at det kanskje var dumt å være hjemme så lenge men da er det ikke det da :)

Husker veilederen min på sykehjemmet ble slått i magen av en dement pasient da hun var gravid. Verken hun eller babyen ble skadet, men det vet man jo aldri. Syntes ikke det er rart at du ikke ønsker å jobbe på den avdelingen, og regner med at sjefen din ikke kan tilrettelegge det slik at du kan jobbe på en annen avd. Feks. Langtid (men da blir det fort tungt) Vi er jo halvveis i løpet av neste uke begge to ser jeg :smiley-bounce005 :cool05

Ja det var veldig godt du sa det å ser det sånn. Da trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for å ha søkt i dag. Sjefen min mener vel egentlig det er lettere på 1 til 2 av di 4 jeg jobber men da er pasientene tyngre og man kan ikke stole hundre prosent på dem uansett når dem har den type sykdom. Men hun skrev under så det var jo bra. Jeg tror det er det rette uansett, bare stresset på jobben der er ikke bra så det sammen med det andre kan jeg sikkert heller få gjort en del nyttig hjemme på denne tiden også :)

Back
Topp