Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok under 14 dager for meg! Tror det hadde tatt en uke hvis de faktisk hadde fått inntekts melding med en gangDykk som har fått innvilga, gjekk det lang tid?
Jm har nettopp søkt for meg, fekk ikkje mulig å tiltettelegga hos arb.gjevar..
Her er det pga kjemikalier, tunge løft, fare for påkjørsel, lange vakter 19,5t etc
Håper snart å få svar selv. Kjipt å måtte utvide sykemeldingen evt..Tok under 14 dager for meg! Tror det hadde tatt en uke hvis de faktisk hadde fått inntekts melding med en gang
Så rart.. Jeg ble anbefalt å søke på nett fordi ei på jobben hadde sendt i posten og det ble bare tull og lang behandlingstid. Jeg søkte på nett og fikk svar innen to uker. Jeg fikk også beskjed om at man får sp-penger fra man søker til man får innvilget søknaden og trenger ikke sykemeldes i mellomperiodenHåper snart å få svar selv. Kjipt å måtte utvide sykemeldingen evt..
Jordmora sa at søknaden går i posten, ikke digitalt, og i tillegg sendes til nav sentralt, så kan visst ta litt tid skjønte jeg.. iflg kommunen har de behandlingstid på 4 uker.
Jordmora som søker for meg. Sykemeldingen er mest hvis vedtaket ikke blir godkjent tror jeg. Litt vanskelig om du får avslag å få dekt den tiden du var borte fra jobb...Så rart.. Jeg ble anbefalt å søke på nett fordi ei på jobben hadde sendt i posten og det ble bare tull og lang behandlingstid. Jeg søkte på nett og fikk svar innen to uker. Jeg fikk også beskjed om at man får sp-penger fra man søker til man får innvilget søknaden og trenger ikke sykemeldes i mellomperioden
Det gikk kjempe fort når jeg søkte! Hadde tatt en uke hadde regnskap hos jobb huska å sende inntekts meldingen minVar visst kommet ny måte å søke sp på nå. Så til nå har jeg ventet forgjeves på svar jordmora visste ikke det og hadde visst brukt et eldre skjema. Før holdt det at jordmor sa at man trengte sp..
Nytt skjema som jordmor fylte ut, så måtte jeg innom arbeidsgiver og få han til å krysse av i en boks og signere, før jeg selv søkte via nettsiden til nav... lovely! Så _i dag_ har jeg fått sendt inn søknaden.. får håpe det går fort fra nå da
Får arbeidsgiver brev/oppfordring fra nav til å sende inn det? De kan vel ikke bare sende inn det uten noen grunn på en måte?Det gikk kjempe fort når jeg søkte! Hadde tatt en uke hadde regnskap hos jobb huska å sende inntekts meldingen min
Nei, det må du si ifra om selvFår arbeidsgiver brev/oppfordring fra nav til å sende inn det? De kan vel ikke bare sende inn det uten noen grunn på en måte?
Var visst kommet ny måte å søke sp på nå. Så til nå har jeg ventet forgjeves på svar jordmora visste ikke det og hadde visst brukt et eldre skjema. Før holdt det at jordmor sa at man trengte sp..
Nytt skjema som jordmor fylte ut, så måtte jeg innom arbeidsgiver og få han til å krysse av i en boks og signere, før jeg selv søkte via nettsiden til nav... lovely! Så _i dag_ har jeg fått sendt inn søknaden.. får håpe det går fort fra nå da
https://familie.nav.no/om-svangerskapspenger#slik-soker-dushiiiit! Må eg søka sjølv? Det har ikkje eg fått me meg!
Skjemaet ligger hershiiiit! Må eg søka sjølv? Det har ikkje eg fått me meg!