Lurer på hva NAV skal ha av søknader til svangerskapspenger. Har fylt ut skjema tilrettelegging/omplassering. Hva mer trenger man?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk beskjed av min nav - arbeidene - venninne at man ikke kunne sende inn disse papirene før i uke 26![]()
Så rart! Jeg fikk eksplisitt beskjed om at svangerskapspenger var enten/eller, iom at det ikke finnes jobber som er bare nien prosent farlig. ..Jeg har akkurat fått innvilget 40% svangerskapspenger.
Lege eller jordmor fyller ut og begrunner på et skjema som hun/han, du og arbeidsgiver skal signere. Det har du gjort ser jeg.
Så gikk jeg inn på nav.no. Klikk på skjemaer, der ligger første side for innsendelse. Velg så foreldre og sv.penger. Den printet jeg ut. Sendte det til adressen som står på og ga beskjed til arbeidsgiver om å sende inn innteksopplysninger.
Da gikk det ikke lang tid så var alt i orden.
Så rart! Jeg fikk eksplisitt beskjed om at svangerskapspenger var enten/eller, iom at det ikke finnes jobber som er bare nien prosent farlig. ..
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Fra jordmor. Jaja, kanskje det bare gjaldt mim situasjonHvem har du fått den beskjeden fra da? Faller jo helt på sin egen urimelighet, det er jo som regel ønskelig fra alle parter at den gravide delvis kan jobbe. Det står også på NAV sine sider at sv.penger kan gis gradert : https://www.nav.no/Arbeid/Oppfølging+av+sykmeldte/Svangerskapspenger
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, det er nok mitt tilfelleOm jobben ikke kan/vil tilrettelegge er det jo en annen sak.
Sent from my iPad using BV Forum