Svangerskapspenger og to stillinger

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Jeg er ansatt i kommunen, der jeg har to stillinger i forskjellige enheter. For tiden er jeg sykemeldt, men kjenner at jeg snart er klar til å jobbe igjen. I den ene av enhetene er det vanskelig å tilrettelegge for meg, da jeg ikke kan ha mine vanlige arbeidsoppgaver i svangerskapet, - leder mener jeg muligens må over på svangerskapspenger. I den andre enheten er arbeidsoppgavene lettere, i tillegg kan det tilrettelegges.
Det jeg lurer på er hvordan dette blir dersom lederen ikke kan tilrettelegge og jeg må over på svangerskapspenger, "mister" jeg da begge stillingene, eller kan jeg jobbe i den ene enheten og få svangerskapspenger fra den andre? :confused:
Kjenner jeg nesten blir sprø ved tanken på å skulle gå hjemme frem til sommeren!

Man kan fint få reduserte svangerskapspenger, så vil nok ikke tro dette er noe problem;)

Ikke erfaring med det men håper virkelig du kan få svangerskapspenger i ett arbeidsforhold og jobbe i ett annet! Om ikke bør NAV virkelig tenke seg litt om ;):P

Ikke noe problem det :) jeg fikk beskjed om å si ifra jeg trengte svangerskapspenger i forhold til ekstravaktene mine. Og jeg kan da gå i min faste stilling som er i en bolig, men ha svangerskapspenger fra ekstravaktene som hovedsakelig er på et dagsenter.

Det blir som med sykepenger. Du kan være sykemeldt i ett arbeidsforhold, selv om du jobber i det andre.

Back
Topp