Svangerskapspenger og feriepenger..

roni

Betatt av forumet
Noen som gikk på svangerskapspenger før fødsel?og har dere fått ordinære feriepenger fra arbeidsgiver eller feriepenger fra NAV??


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk feriepenger fra NAV.


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Jeg har fått fra arbeidsgiver og trodde jeg skulle få fra NAV.trodde også man fikk reduserte feriepenger..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har fått fra arbeidsgiver og trodde jeg skulle få fra NAV.trodde også man fikk reduserte feriepenger..


Sent from my iPhone using BV Forum
Fikk du svangerskapspenger utbetalt fra arbeidsgiver får du fult med feriepenger og ingenting fra NAV. Hvis du fikk svangerskapspenger utbetalt fra NAV får du feriepenger fra NAV og da får du vel feriepenger for 12 av ukene eller noe sånt.


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Så siden arbeidsgiver har utbetaltrg svangerskapspenger skal jeg ha ordinære feriepenger??har tungt for d nå altså:)men ikke lett å bli klok på dette...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så siden arbeidsgiver har utbetaltrg svangerskapspenger skal jeg ha ordinære feriepenger??har tungt for d nå altså:)men ikke lett å bli klok på dette...


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, din heldiggris! Derfor det alltid lønner seg å få både sykepenger, foreldrepenger og svangerskapspenger fra arbeidsgiver og ikke direkte fra NAV.


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Back
Topp