Svangerskapspenger IA bedrift?

Karamellmamma

Betatt av forumet
Noen med erfaringer? Jobber som sykepleier og får tilrettelegging. Alt stresset rundt som er i hjemmesykepleien,alltid manko i personalet,dårlig samvittighet og generelt stress kan ikke tilrettelegges og er der uansett,sånn er kulturen på jobb. Stress er ikke bra for fosteret. Noen i lik situasjon som har fått svangerskapspenge eller har erfaringer..?

Noen med erfaringer? Jobber som sykepleier og får tilrettelegging. Alt stresset rundt som er i hjemmesykepleien,alltid manko i personalet,dårlig samvittighet og generelt stress kan ikke tilrettelegges og er der uansett,sånn er kulturen på jobb. Stress er ikke bra for fosteret. Noen i lik situasjon som har fått svangerskapspenge eller har erfaringer..?

Er i lik situasjon, men har ikke fått svangerskapspenger. Foreløpig går jeg utenom grunnbemannibgen, det fungerer bra noen dager men ikke alle. Som du sier; er der uansett... Er 17+2 nå og har tenkt til å se det an ut mnd. Sliter også med bekkenløsning, så mulig det gjør at det blir sykemelding og ikke svangerskapspenger?.. vet egentlig lite om det.

Er i lik situasjon, men har ikke fått svangerskapspenger. Foreløpig går jeg utenom grunnbemannibgen, det fungerer bra noen dager men ikke alle. Som du sier; er der uansett... Er 17+2 nå og har tenkt til å se det an ut mnd. Sliter også med bekkenløsning, så mulig det gjør at det blir sykemelding og ikke svangerskapspenger?.. vet egentlig lite om det.