Jeg er ca 85% på svangerskapspenger. Er på jobb 4timer i uken frem til permisjonsstart. Årets ferie får jeg ikke brukt før permisjonsstart, men skal ta 4uker og 1dag i permisjonstiden.
Så må jeg finne ut hva jeg skal gjøre med resten.
Utfordringen er at jeg i fjor ikke fikk brukt opp ferien pga sykemelding, så jeg hadde ca en uke der. Dette ble jeg informert om at jeg skulle få utbetalt nå i 2017. Igår derimot kom kontrabeskjed. De har bare overført ferien til i år. Jeg får det ikke utbetalt og må heller ta den ferien.
Men hvordan i huleste skal jeg gjøre det?
Tar jeg enkeltdager fremover så blir jeg snytt for halve dager. Dvs at de trekker meg full dag på dager jeg kun jobber få timer. Det blir ikke rettferdig.
Blæææh.... frustrert.. Tar gjerne imot gode råd og tips
Så må jeg finne ut hva jeg skal gjøre med resten.
Utfordringen er at jeg i fjor ikke fikk brukt opp ferien pga sykemelding, så jeg hadde ca en uke der. Dette ble jeg informert om at jeg skulle få utbetalt nå i 2017. Igår derimot kom kontrabeskjed. De har bare overført ferien til i år. Jeg får det ikke utbetalt og må heller ta den ferien.
Men hvordan i huleste skal jeg gjøre det?
Tar jeg enkeltdager fremover så blir jeg snytt for halve dager. Dvs at de trekker meg full dag på dager jeg kun jobber få timer. Det blir ikke rettferdig.
Blæææh.... frustrert.. Tar gjerne imot gode råd og tips