Heioghopp21
Flørter med forumet
Noen som har søkt sv.penger pga smitterisiko på arbeidsplassen?
Hvordan jobb har du?
Hvordan jobb har du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, og sv. penger er ikke et alternativ. Nettopp fordi det ikke er noe forhøyet risiko ved å være gravid. Jeg møter mange mennesker hver dag på jobb, men vi får bare stå i det som alltidTviler på at noen får svangerskapspenger pga korona utenom de som eventuelt jobber i helsevesenet og av en eller annen grunn ikke kan omplasseres til en jobb hvor de ikke er i kontakt med smittedeJobber selv som lærer, og vi er vel kanskje de som er i kontakt med flest (så godt som voksne) mennesker i løpet av ei uke uten noe særlig form for smittevern.. Hvis alle gravide lærere skulle gått over på svangerskapspenger tror jeg ikke ting hadde gått rundt
![]()
Jeg synes ikke det står spesielt tydelig at mange burde fått innvilget det her. Det står at man bør følge gjeldende smittevernsregler.Sniker fra August 2021
https://stami.no/anbefalinger-koronasmitte-og-gravide-i-arbeid/
hmmm når jeg leser statens arbeidsmiljøinstitutt sine vurderinger så tenker jeg at det er mange som burde fått innvilget svangerskapspenger. Som lærer i voksenopplæring og mellom 40-50 nærkontakter uten 1metersrregel i uken, så føler jeg meg utsatt.