Lilly
Betatt av forumet
Er så usikker på om jeg bør trappe ned på jobbingen eller ikke. Jobber nå 100% og pendler over 8 mil hver dag. Jobber på en barneskole hvor dagene er hektiske, spesielt i tiden framover med vurderinger av IOP osv. Sovner alltid nesten med en gang jeg kommer hjem og orker ikke mer enn å ligge på sofaen. Arbeidsplassen tilrettelegger ved at jeg kan dra hjem tidligere og slipper møter, men ingen planlegger undervisningen for meg eller skriver vurderinger.
Jeg synes det er tungt, men har i ingen store plager bortsett fra at jeg blir så sliten. Lurer på om jeg bør jobbe 80%, slik at jeg får en fridag i uka til å planlegge og skrive rapporter, samt hentet litt energi. Men nå er det jo mai med flere fridager og ferie fra 21. Juni, så jeg vet ikke om det blir dumt. Skal jeg prøve å holde ut? Æsj, den dumme samvittigheten.
Vet ingen kan gi meg svar, men hva ville dere gjort?
Jeg synes det er tungt, men har i ingen store plager bortsett fra at jeg blir så sliten. Lurer på om jeg bør jobbe 80%, slik at jeg får en fridag i uka til å planlegge og skrive rapporter, samt hentet litt energi. Men nå er det jo mai med flere fridager og ferie fra 21. Juni, så jeg vet ikke om det blir dumt. Skal jeg prøve å holde ut? Æsj, den dumme samvittigheten.
Vet ingen kan gi meg svar, men hva ville dere gjort?