svangerskapspapirene

2008/2013/2014

Glad i forumet
skal disse tas med til oul??
jeg skal ikke på sykehuset, men til legen min (dvs en spes. som jeg får oppfølging hos)

Jeg har de med meg uansett hvor jeg skal, men tror ikke de skrev på den når jeg var på OUL, du får et eget ark ihvertfall med deg hjem :)

Ja jeg gjorde det og de spurte etter det! Har det alltid med sånn itilfelle jeg:) lykke til i morgen!;)

fikk eget ark ang ul,men hun skrev også på svangerskapspapirene terminen

Ja jeg hadde med, hadde også med tisseprøve men det va ikke nødvendig haha :p sjekka likevel da.

he he, jeg hadde også med urinprøve, man føler seg litt teit når man går rundt med et glass tiss i veska og ingen vil ha det :p Men helsekort for gravide ville de se på.

Hva mener dere med at dere fikk eget ark fra OUL? Hva står det der? Jeg fikk ikke dette for 9 år siden. Men ting har sikkert forandret seg siden dengang :)

Venter en liten skatt i september 2013 <3

Jeg hadde det med når jeg gikk med første mann, og der ble den sikre termindatoen skrevet på husker jeg. Jeg var heller ikke på sykehuset med han, gikk til en gynekolog da, nå skal jeg på sykehuset, og papirene blir med meg.

Fikk eget ark der det sto hvem som utførte oul, og svar på lle undersøkelser de tar. At alt var normalt,ingen tegn til div fysiske ting. Et slags skjema for oul rett og slett!:)

På papirene jeg fikk ang oul sto det at jeg skulle ha med svangerskapspapirene!

Back
Topp