Svangerskapskvalme?

Prøverpånr1

Forelsket i forumet
Jeg har uten og overdrive kastet opp 4 ganger i timen i hele natt. Nå føler jeg meg så dehydrert og sliten, men om jeg drikker kommer det bare opp igjen :meh:
Kan dette være svangerskapskvalme, eller høres det mest ut som omgangssyke?
Har noen noe tips?
Jeg er 5+4
 
For meg høres det mer ut som omgangssyke, men det er sykt vanskelig å bedømme selv synes jeg! Vi hadde omgangssyke i hus for et par uker siden, og kvalmen toppa seg samtidig.

Men selv med den verste svangerskapskvalme, er det kun med omgangssyke jeg har spydd SÅ hyppig, og ved inntak av bittesmå slurker med væske
 
Jeg har uten og overdrive kastet opp 4 ganger i timen i hele natt. Nå føler jeg meg så dehydrert og sliten, men om jeg drikker kommer det bare opp igjen :meh:
Kan dette være svangerskapskvalme, eller høres det mest ut som omgangssyke?
Har noen noe tips?
Jeg er 5+4
Ved svangerskapskvalme så hadde jeg ikke den type varme i kroppen og hadde ikke diare. Men spydde slik som du beskriver.
Drikk noe som smaker like godt opp som ned, kontakt lege om du blir altfor ille.
 
Ved svangerskapskvalme så hadde jeg ikke den type varme i kroppen og hadde ikke diare. Men spydde slik som du beskriver.
Drikk noe som smaker like godt opp som ned, kontakt lege om du blir altfor ille.
Det varte kun 1 natt, så begynte samboeren nå. Så det var nok bare en liten runde omgangssyke :depressed:
 
Det varte kun 1 natt, så begynte samboeren nå. Så det var nok bare en liten runde omgangssyke :depressed:
Det går veldig mye av det nå. Jeg har nok vært heldig å gå utenom. Vi tok barna tidlig ut av barnehagen før jul for å ha lang ferie. Uken etter får vi melding om omgangssyke, heldigvis hadde vi ferie :)
 
Jeg har uten og overdrive kastet opp 4 ganger i timen i hele natt. Nå føler jeg meg så dehydrert og sliten, men om jeg drikker kommer det bare opp igjen :meh:
Kan dette være svangerskapskvalme, eller høres det mest ut som omgangssyke?
Har noen noe tips?
Jeg er 5+4
Ble det bedre? :Heartred
 
Samboeren begynte 2 dager etter meg, så da fikk jeg bekreftet at det bare var omgangssyke, heldigvis :meh: For flere uker med det der, det hadde jeg taklet dårlig :hilarious:
Åh!! Samme som her i hus! Jeg hadde HG sist, så når jeg kasta opp nyttårsaften gikk det litt i svart for meg. Og så begynte mini på torsdag :hello2 Ikke at det er gøy med omgangssjau, men det er liksom over etter noen dager.
 
Åh!! Samme som her i hus! Jeg hadde HG sist, så når jeg kasta opp nyttårsaften gikk det litt i svart for meg. Og så begynte mini på torsdag :hello2 Ikke at det er gøy med omgangssjau, men det er liksom over etter noen dager.
Skjønner lettelsen :hilarious: Det er slitsomt nok med noen dager. Håper du slipper HG denne runden:love017
 
Back
Topp