Svangerskapskvalme ?

Christinett

Andre møte med forumet
Hei jeg er 6+3 dager på vei. Har den siste uken slitt med at jeg føler meg sulten hele tiden men samtidig vondt øverst i magen/Uggen. Føles ut som noen presser hardt på magen hele tiden. Hjelper ikke å spise eller å drikke og er sånn hele dagene og blir verre ved aktivitet. Er dette svangerskapskvalme ? Er aldri kvalm så vet ikke hvordan det kjennes ut

Hei jeg er 6+3 dager på vei. Har den siste uken slitt med at jeg føler meg sulten hele tiden men samtidig vondt øverst i magen/Uggen. Føles ut som noen presser hardt på magen hele tiden. Hjelper ikke å spise eller å drikke og er sånn hele dagene og blir verre ved aktivitet. Er dette svangerskapskvalme ? Er aldri kvalm så vet ikke hvordan det kjennes ut
Hei. Jeg har kronisk sultfølelse, men er kvalm i tillegg. Og klarer ikke stille sultfølelsen. Men har ikke vondt i magen. Hvis du aldri har vært kvalm, vet jeg ikke hvordan jeg forklare det. For meg føles dette som ille fyllesyke. Jeg er bare 5+6, og ber til høyere makter at jeg skal komme meg gjennom de neste ukene på en verdig måte:smiley-angelic001

Vet ikke helt om dt er vondt heller men føles ut som et trykk øverst i magen. Så er litt usikker på om dt er kvalme pluss sultfølelse og sureoppstøtt. Blir ofte litt verre etter måltid. Har vært kvalm før men dt er så sjeldent at jeg ikke husker dt

Jeg klarer heller ikke stille sultfølelsen

Har du forsøkt gaviscon for å se om det kan hjelpe? Hjelper det kan det være sure oppstøt. Det er veldig ubehagelig og svir liksom i bryst og hals, blir gjerne værre når man bøyer seg eller ligger.

Ikke prøvd dt me skal prøve takk for tips her blir dt bedre av å være i ro
For meg høres det ut som svangerskapskvalme, iallefall sammenligna med min. Ville nok ikke kalt det smerte, men hvis noe som helst presser på magen min, så kjenner jeg det oppi halsen liksom. Blir noe bedre av å være i ro, iallefall forverra av å bevege meg for mye!

Jeg venter på telefonkonsultasjon med legen idag, for dette holder jeg ikke ut :hungover: er 4. graviditeten og aldri måtte bruke kvalmestillende før, men jeg orker ingen verdens ting

Min er ikke helt lammende, men jeg føler meg uggen og uvel nesten hele tiden nå, lite som frister. Også den følelsen av å hele tiden være skikkelig sulten :p.

Håper det hjelper for deg! Jeg ble så trøtt og fikk hodepine av det at det ble mer lammende enn kvalmen. Håper du slipper unna det ☺️
Kjenner jeg er riiiimelig trøtt i dag ja :hilarious: men tok en dag hjemme for å gi kroppen litt hvile etter en helt forferdelig dag i går. Prøver meg på litt mindre enn maks dose, så jeg bare tar det som er strengt nødvendig. Blir å vurdere gradert sykmelding til uka

Back
Topp