Svangerskapskvalme NÅ :O

kristina90

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Nå har jeg klart meg i 11 uker uten oppkast og kvalme... Var 11 uker på søndag, og da kom også denne dritten.. Har spydd hver dag, og får ikke i meg noe særlig mat :( fy å ubehagelig dette er!!! Føler virkelig med dere som har hatt det sånn siden starten :(

Jeg trudde virkelig jeg kom til å slippe unna, men neeeeida :(
I tillegg har jeg ordentlig influensa.. Off, nå syns jeg synd på meg selv gitt :p
Dette var mitt syte innlegg :p haha..

<3 Lille mirakelet vårt <3

Mang som har oppkast med influensa da- kanskje er det bare det!

Influensa kan også gi oppkast, så det kan jo være derfor du er dårlig. Håper formen blir bedre snart!

Jeg håper egentlig at det "bare" er det :) men influensa har jeg hatt utrolig mange ganger, å aldri kastet opp av det :/ men håper det går over igjen med influensaen :)

Hatt omgabgsyken et døgn nå- alt som jeg prøvde å få ned kom opp igjen! mannen kikket inn på siverommet etter at jeg hadde kasta opp i noen timer- er det morgenkvalmen eller ? Nei gutten min, dette er nok ikke morgen kvalme... Også forsatte det hele dagen mens gutta dro i familie selskap...

Uff :( god bedring<3
Her blir jeg kvalm bare jeg tenker på mat, så har bare blitt et lite måltiden om gangen denne uka :( godt babyen tar det den skal ha uansett hvor lite vi spiser<3

Back
Topp