svangerskapskurs

maybr

Blir kjent med forumet
er det noen som går på svangerskapskurs?

nei, tror ikke jeg har tenkt å gjøre det heller, mange som har sagt at det var bortkastet tid. ut skal de uansett[:D] og jeg gruer meg nok som det er alikevel[:)]

Skal høre med jordmor på fredag hva tilbudene er for oss. Litt usikker på om jeg skal gå sånn kurs da... Er liksom nok med jobbene for tiden om man ikke skal fylle ut kveldene mer. [8|] Men håper på omvisning på sykehuset da! [:D]

ja vi skal...
blir vel i slutten av april...
på ettermiddagen

Mannen min og jeg skal på sv.kurs. Det var 4 ganger. Inkl at jordmora viser oss rundt på føden og fødestill. hva en manns oppgave kan bestå av osv.(mere omstendig enn den de på sykehuset selv har)  Litt om tia på sykehuset, en kveld var med fysioterapaut, litt om forberedning på amming, tia etter på lissom. Var no mere de sa, men jeg husker ikke jeg... Kosta 200 for meg og mannen min. Samt at jeg får treffe andre som skal ha samtidig som meg i nærmiljøet. Kanskje kommer på barselgruppe med.

ORIGINAL: carina82

Mannen min og jeg skal på sv.kurs. Det var 4 ganger. Inkl at jordmora viser oss rundt på føden og fødestill. hva en manns oppgave kan bestå av osv.(mere omstendig enn den de på sykehuset selv har)  Litt om tia på sykehuset, en kveld var med fysioterapaut, litt om forberedning på amming, tia etter på lissom. Var no mere de sa, men jeg husker ikke jeg... Kosta 200 for meg og mannen min. Samt at jeg får treffe andre som skal ha samtidig som meg i nærmiljøet. Kanskje kommer på barselgruppe med.

Høres veldig kjekt ut dette. Får jeg tilbud om slikt så tar jeg det![:)]

Vi skal ikke på svangerskapskurs (endelig bestemt meg).
Skal selv på omvisning på sykehuset neste mnd og dessuten begynner ikke neste kurs før i midten av Juni.
Er jo ikke sikkert jeg får vært med på alle kursene før gutten kommer, gidder ik betale 600 kr for ingenting.
Legen min sa at det var bare bortkasta å dra på kurs, så lenge du og samboeren din leste bøker var på nettet og interesserte dere for svangerskapet og babyen.
Eneste er at jeg skulle gjerne visst av noen andre her i byen som har termin rundt Juni......

tror ikke vi må betale noe...men er ikke helt sikker...
skal ha det over 2 ganger...skal se film å på omvisning på føden..

ORIGINAL: gira

Skal selv på omvisning på sykehuset neste mnd og dessuten begynner ikke neste kurs før i midten av Juni.
Er jo ikke sikkert jeg får vært med på alle kursene før gutten kommer, gidder ik betale 600 kr for ingenting.
Legen min sa at det var bare bortkasta å dra på kurs, så lenge du og samboeren din leste bøker var på nettet og interesserte dere for svangerskapet og babyen.
Eneste er at jeg skulle gjerne visst av noen andre her i byen som har termin rundt Juni......

ser du er fra nordland, hvilken by?

ORIGINAL: fridabj

ORIGINAL: gira

ser du er fra nordland, hvilken by?

samme by som deg[:D]

ORIGINAL: maybr

er det noen som går på svangerskapskurs?
har ikke fått tilbud enno, trur nok vi takke nei hvis sp.målet kjæm opp.

Jeg og mannen skal på et svangerskapskurs i mai, det er bare en kveld. Tror det er inkludert omvisning på fødeavdelingen samme kvelden. Tror ikke det koster noe(?)

noen som kan anbefale et fint kurs i OSLO?

Back
Topp