Er det noen som har vert på svangerskapskurs?
skal i morgen og kjenner jeg egentlig gleder meg litt. Er det flere som skal framover? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så synd at alt går på nett da.Her går alt på nettde tilbyr ikke fødselsforberedende lenger..
Så morro.Meldte meg på i dagSkal 16.juni! Gleder meg!
Ååå, hørt mye drit? Har aldri hørt noe om det, men håper da det blir ålreit.Jeg har meldt meg på, så venter på "innkallings"brev i posten!
Men har hørt mye drit om det, så forventningene er minimale...![]()
På ahus er alt fullt (vært det lenge) og i juli/starten av august har de ikke![]()
Jeg skal føde på Ahus og fikk også beskjed om at det ikke var kurs i juli/august. Det synes jeg var veldig dumt for jeg skulle gjerne vært på det.På ahus er alt fullt (vært det lenge) og i juli/starten av august har de ikke![]()
Samme her. Er i regi av helsestasjon, jordmor og familievernkontoret.Vi skal på fødsel -og foreldreforberedende kurs i juni i regi av helsestasjonen i kommunen. Kurset går over to kvelder, og koster 250 kr![]()
MEN det jeg har hørt går direkte på kursholderen/jm, så det er gjerne bare her.Ååå, hørt mye drit? Har aldri hørt noe om det, men håper da det blir ålreit.![]()
Jeg skulle også gjerne vært på det...Jeg skal føde på Ahus og fikk også beskjed om at det ikke var kurs i juli/august. Det synes jeg var veldig dumt for jeg skulle gjerne vært på det.
Gjør gjerne detI know - første ledige var 17/08, så det er jo litt seint! Men vi meldte oss på et kurs som holdes av tre jordmødre ved Ullevål. Omvisning på A-hus foregår hver tirsdag sto det i papirene man fikk før OUL; så vi får til begge delerKan sende link om du vil? Til kurset ved Ullevål. Foregår på kveldstid (16:30-20:00)
Oja, da skjønner jeg godt ho var missfornøyd. Håper virkelig ikke jordmor begynner sånn på dette kurset. Mannen trenger virkelig ikke høre om ting som kan gå galt da han er nervøs for alt.. Men jm mi virker som alt er litt lett. Ho er litt hardhendt og litt sånn "jaja" på alt så tviler på at hun nevner ting som kan gå galt.MEN det jeg har hørt går direkte på kursholderen/jm, så det er gjerne bare her.Venninna mi har nettopp vært og sa jm kun fortalte om alt som kunne gå galt (nevnte aldri at det som regel går bra)
Venninna mi sa at hvis det ikke hadde vært hennes nr to, hadde hun blitt livredd!!!
Gjør gjerne det![]()
Jeg skal føde på Ahus og fikk også beskjed om at det ikke var kurs i juli/august. Det synes jeg var veldig dumt for jeg skulle gjerne vært på det.