Svangerskapskurs

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
Det er kurs på et sykehus jeg ikke skal føde på, og min jm er ikke tilstede.
800,- er ikke all verden men allikevel en del om jeg kan få den samme informasjonen aleine med jm.. Og omvisningen skal jeg jo ha på et annet sykehus.
Hvis det koster 800kr hadde jeg nok ikke reist selv, det synes jeg er dyrt! Vi betalte 300 tror jeg.. Da ville jeg heller hatt en lengre samtale med jordmor og spørre om der du lurer på. :)

Lærte ikke noe jeg ikke hadde lest meg frem til... Mye kleine filmer som mannen og meg fikk latterkrampe av bare... ;) Men vi ble bare innkalt fra helsestasjonen og var ikke påmelding noe sted. Betalte heller ikke noe for det

Jeg vet ikke noe om hvordan man melder seg på eller noen ting.. så er veldig lost til akkurat det :o

Venter nr 2 så ikke aktuelt her. Husker jeg kunne tenke meg det med førstemann men fant ingen kurs å melde meg på da. De hadde kun kurs for alenemødre..

Vi skulle egentlig, men det ble avlyst, og syntes i grunn det var helt greit. Da sparte vi de 850,- eller hva det kostet. Følte ikke at jeg manglet noe informasjon eller noe når jeg først skulle føde heller, og man kan vel snakke en del med jm om div ting man lurer på ang fødsel? :)
Jeg var ikke hos jm en eneste gang heller sist svangerskap jeg, så vet ikke helt hva de timene går ut på. Men regner med at man kan snakke litt mer med en jm enn en lege.

Back
Topp