Svangerskapskurs?

2.barnsmor.i.2017

Blir kjent med forumet
Har dere vært på svangerskapskurs?? Hva inneholdt kurset? Var det nyttig? Vi lurer litt på om vi skal delta på et slikt kurs siden vi er førstegangsforeldre :)

Aldri vært på, så det aner jeg ikke...

Tror ikke det fantes noe slik her jeg...

Det kan jeg anbefale på det varmeste! Jeg og sambo var på det med førstemann og han var veldig glad for at han ble med! :) De snakker mye om parforholdet etter fødsel, selve fødselen og de forskjellige fasene av fødselen og fars rolle under fødselen og hva han kan forvente seg, litt om amming, dere får omvisning på fødestua og info om hva de forskjellige tingene der inne er osv +++ varierer sikkert fra sted til sted.

Go for it sier bare jeg! ;)

Var med på det da vi ventet førstemann, syntes det var veldig ok, varierer vist hvor omfattende det er fra plass til plass, her var det en kveld på helsestasjonen pluss en omvisning på føden.

Det kan jeg anbefale på det varmeste! Jeg og sambo var på det med førstemann og han var veldig glad for at han ble med! :) De snakker mye om parforholdet etter fødsel, selve fødselen og de forskjellige fasene av fødselen og fars rolle under fødselen og hva han kan forvente seg, litt om amming, dere får omvisning på fødestua og info om hva de forskjellige tingene der inne er osv +++ varierer sikkert fra sted til sted.

Det hørtes mye bedre ut en hva vi fikk ut av kurskvelden.
Vi var på hs stasjon å så film. Etterpå snakket hs litt om fødsel. Det var det. Eller, vi fikk frukt da :p haha..
Men greit å ha med seg uansett. Jeg kommer ikke til å melde meg på en gang til, men synes det var greit å ha med seg første gangen ;)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Var på ett slikt med første jeg å. Fordelt på 3 kvelder. Er også meldt på denne gang med de er ikke begynt for august terminene.

Back
Topp