Svangerskapskurs Stavanger

lille lingeting

Forelsket i forumet
Er det noen som har vært på Svangerskapskurs i Stavanger? Fikk ei lite av Jordmor over hvor og hvem som arrangerer slike kurs, og det var jo litt å velge mellom. Samboeren min var litt skeptisk til om noen gjorde dette for å tjene penger...

Mamastork var en av dem jeg synes så mest intressant ut, noen som har vært på dette feks?

Tar imot råd og erfaringer med takk. [:)]

Det vet jeg ikke så mye om. Men jeg var på svangerskapskurs på helsestasjonen her i hamar sist gang jeg gikk gravid! Det var gratis! Det er ikke et der da?

me ska på svangerskapskurs med mamastorken. lørdag 12 juni. har aldri vært på svangerskapskurs, men dette hørtes ganske bra ut og e bare ein dag.

Jeg har ikke vært på det, men skal på kurs i juni. Det er en oversikt over hva de går igjennom på nettsidene deres, og jeg synes det ser bra ut. [:)]

Me va på svangerskapskurs med mamastork på sykehuset i ett auditorie der i 2008... eg hadde sånn problemer med bekkenløsning og vondt i halebeinet at eg klarte ikkje sitte der mer enn til første pause, setene var skam harde.. men det som de hadde var intressangt.. men ikke noe en ikke får vite av sin egen jordmor om en har med seg mannen sin på kontroll..

For de som klarer å sitta i litt lengre tid så kjør på!
[:D]

jeg skal også på svangerskapskurs i stavanger,men har ikke bestem me for hvilken enda..
Hva kostet mammastorksitt?

trur det va 950 kr, då e det med lunsj

Mamamstorken har  et kurs på 6 timer på en lørdag for 950 pr par  og et kurs som går over 3 kvelder a 3 timer for 1300. - Jeg synes høres veldig lenge ut med alt på en dag...

Back
Topp