Svangerskapskurs :D

Cindrella

Forelsket i forumet
Da er jeg vel hjemme fra 1/3 svangerskapskurs. Letta og gleder meg til fødselen.. Er utrolig hva man glemmer på 2 år da hehe.. Det nye nå var at man fikk ikke ha besøk av annet enn barnefar og evt søsken.... her i nord er noen avdelinger slått sammen på sommeren så ekstra stort trøkk i 3 mnd... men men gjør ingenting for min del, sist satt svigermor i 3 timer og vi måtte nesten jage de ;) Flere som er på slike "kurs"

Nei her er det ikke et slikt tilbud. Hadde det vært så hadde jeg sikkert tenkt at jeg er jo tredje gangs... Så trenger vel ikke det. Blir litt bekymret når du skriver at en har glemt noe :p Håper at det ikke stemmer :p (selv om jeg vet ay jeg har glemt mye av smerten f.eks. ) Lurer på åom det er slik på kk bergen og?? At det er bare visitt for far og søsken, men vet ikke??? Er jeg heldig så slipper jeg å være så lenge på sykehuset.

vel glemt og glemt...... fortrengt hihi å så er det noe med den informasjonen man velger og huske som førstegangs og som andregangs.. den er litt forskjellig merket jeg....

Må si at æ e litt skuffa=/..Du Cinderella va vell å fra Harstad?.. Sist gang hos jordmor sporte æ om det va satt opp noe kurs, før hadde ikke hørt noe, å hadde veldig lyst bli med på det kurset. Ho sjekka det opp å fant ut at æ ikje va satt opp på nærmaste kurset, antageligvis har den jordmora som sku holde kurset trudd at æ hadde termin 29 å ikke 9 august, å pga så mange i gruppa så va æ antageligvis fløtta te september, men jordmora hadde skrevve lapp å håpa på at æ skulle få bli med på d første.. Men det e vel kansje det du har vært på idag, i havnegata?

Må si at æ e litt skuffa=/..Du Cinderella va vell å fra Harstad?.. Sist gang hos jordmor sporte æ om det va satt opp noe kurs, før hadde ikke hørt noe, å hadde veldig lyst bli med på det kurset. Ho sjekka det opp å fant ut at æ ikje va satt opp på nærmaste kurset, antageligvis har den jordmora som sku holde kurset trudd at æ hadde termin 29 å ikke 9 august, å pga så mange i gruppa så va æ antageligvis fløtta te september, men jordmora hadde skrevve lapp å håpa på at æ skulle få bli med på d første.. Men det e vel kansje det du har vært på idag, i havnegata?

Ja fra harstad.. men snakka med ei anna med tremin i august og ho va ikke i dag. Så e nok flere gruppe trur æ...... ta å ring dem i morra å spørr. vi va 10 stykk med termin fra 9. august til 22. august.. SÅ kan jo hende du e på den andre gruppa. vet om i allefall 2 andre som har termin rundt da som ikke va i dag....

Okei=), ja skal ta å gjøre d!.. Ho sa d va ekstremt mange som sku ha i august.. Men føle jo å d begynne å bli på tide, nærme sæ jo fort august nu..

Back
Topp