Svangerskapskontroller

I morgen, 4+2, fordi jeg vil være sikker på å få plass på abc :hilarious:

19.oktober, er da ca 8 uker :happy: egentlig vanlig legetime, men fikk TUL med det samme, siden fastlegen har ultralyd.

Var hos legen på tirsdag, da var jeg 5+6.
Tok celleprøve i tillegg, da jeg har vært dust nok og ikke tatt det før :hungover:

Fikk ny time 15.nov, da er jeg 11+5 :happy:

Jeg skal til legen til vanlig legetime når jeg er 7+0 (om 12 dager), men hun sa at det ikke var svangerskapskontroll. Hun sa første svangerskapskontroll var i uke 12-13. Er det normalt? Eller kommer hun til å spørre om TUL på legetimen kanskje?

Har ikke fått time, men vi pratet om rundt uke 8 hos jordmor :) Hun ordner henvisning til TUL litt før, uten at jeg trenger å komme fysisk til henne.

Har ikke ringt jordmoren enda, men regner med at jeg ringer neste uke eller i uke 42 :) tipper at jeg får time når jeg er mellom 8-12 uker avhengig av kapasitet og hva jeg selv ønsker :)

Ringte du å bestilte selv? Eller har du vært hos legen før?
Ja ringte og bestilte time. Sa ingenting om kor langt eg hadde komme, dei spurte ikkje heller. Treng ikkje ta alle blodprøver osv for min del, eg vil berre ha henvisning til TUL for å få litt sjelefred. Fastlegen min lovde meg det ved ny graviditet, men ho er sjukemeldt så er ganske nervøs for om vikaren er einig.

Første time hos jordmor 18. Oktober, er da 8+1. Også er vi så heldig her jeg bor at alle får tilbud om TUL :happy: Regner med det blir rundt uke 11-12.

Skal på 12-ukers kontroll hos lege i slutten av november. Var innom denne uken for kontroll av stoffskifte og håper på en kontroll av det før 12 ukers kontrollen. :)

Back
Topp