Marlen1989
Blir kjent med forumet
Hei. Er ikke så aktiv her inne, men titter innom fra tid til annen. Har et spørsmål jeg håper noen av der kan svare meg på .. Jeg er gravid i uke 22, med barn nr 3. Og jeg må si at ting har jammen meg forandret seg de siste 4 årene fra jeg gikk gravid sist. Og da tenker jeg spesielt på antall kontroller man får som gravid. Altså mangelen.... Men kanskje dette bare er min menig og mitt behov ? Jeg har per dags dato vært på 2, først i uke 13, fikk beskjed om at det ikke var nødvendig å komme før !?!? Med de to andre var jeg i uke 8 første gangen. Den andre var ordinær ultralyd i uke 19. Har ikke bestilt tid for ny time. Føler meg vell egentlig litt avvist på legekontoret. der jeg blir møtt med at enn ikke treger å komme på kontroller hele tiden osv.men for min del handler kontrollene om en kjapp tur innom for å sjekke at alt er OK med babyen og meg. Trenger ikke de store konsultasjonene. Toppen 5 min, rett inn kjapt ut. Men med en graviditet følger som dere sikkert vet mange følelser, kanskje jeg overreagerer når jeg føler meg avvist ? Ble et langt innlegg dette... del gjerne deres erfaringer og tanker