svangerskapskontrollene

Cameleon

Gift med forumet
er mannfolka deres med?[:D]
tenker både på lege, jordmor og ul

Jepp, og min kjære begynner å bli vant til innvendige UL kontroller:P Men han sitter/står ved hodet mitt, så han ser ikke noe. Dessuten er han nok mer opptatt av det som er på skjermen:)
Har kun vært til UL-kontroller dette svangerskapet, men han kommer nok til å være med til lege og jordmor også, syns det er fint å inkludere han, og vet han setter pris på å bli inkludert.
Vi sørger jo sammen når vi mister, og det er like viktig å dele gledene, som det forhåpentligvis blir mange av dette svangerskapet!

Mannen min var med på ett par kontroller med første mann. Og han var med på ultralydene.[:D]

Mannen min vil heldigvis være med på det meste! Det passer best for både meg og han! Vi er førstegangs, og siden dette er noe vi går igjennom sammen, vil han gjerne være med, noe jeg synes er supert!

Han blir med til jordmor, og på mange av legetimene også. Synes dette er bra, for han kan jo ha mange spørsmål han lurer på i graviditeten han også, i tillegg får han være med på de fødselsforberedene samtalene osv. Dette er viktig for oss! [:D]

Han har vært med på alle ultralydene hittil, og skal være med på alle de neste også!
i tillegg til kontrollene skal vi på svangerskapskurs, og førstehjelpskurs for spebarn/barn sammen.
[:D]

ORIGINAL: Cameleon

Mannen min vil heldigvis være med på det meste! Det passer best for både meg og han! Vi er førstegangs, og siden dette er noe vi går igjennom sammen, vil han gjerne være med, noe jeg synes er supert!

Han blir med til jordmor, og på mange av legetimene også. Synes dette er bra, for han kan jo ha mange spørsmål han lurer på i graviditeten han også, i tillegg får han være med på de fødselsforberedene samtalene osv. Dette er viktig for oss! [:D]

Han har vært med på alle ultralydene hittil, og skal være med på alle de neste også!
i tillegg til kontrollene skal vi på svangerskapskurs, og førstehjelpskurs for spebarn/barn sammen.
[:D]

Min mann er også med, vi er jo to om detta da:)

ORIGINAL: babyz

de vanlige kontrollene hos jordmor og lege er ikke sambo med. ser ikke for meg at det er så veldig interessant... bortsett fra å høre hjertet da

men på ul vil ha selvsagt være med[:D]

qoute

Min vil veldig gjerne være med han da!!!!!!! Noe som er helt supert!!!! [:)] Er godt når vi er flere om å stille spm o.l, så får du jo svar på mere oxo!!! Hihi... Han gleder seg jo veldig til bebisen kommer, han er oxo hellig overbevist om at det er en liten dutte bass inni der, så han vil få med seg ALT!!!!! Hehe... Goingen min!!!!

Min blir med til legen min når det passer med jobben[:)] ellers skal han være med meg på UL[:D] han gleder seg veeldig til det.hehe

Samboeren min ver med på alle kontroller utenom når jeg var inne til ul pga lite liv i uke 28 eller noe (da måtte han lever masteroppgaven sin, så må vel nesten være unnskyldt). Denne gangen jobber han så vil nok være med på det han føler han kan ta seg fri til. Første kontroll på ABC og ordinær ultralyd skal han i alle fall være med på. Første legekontrollen dro jeg på alene noe som var like greit da legen nesten ikke gjorde noe som helst. Fikk helsekortet i hånden med beskjed om å fylle ut selv....

sist svangerskap var sambo med til jordmor hver gang jeg var dit[:)]
var til lege og jordmor annen hver gang.
men denne gangen tror jeg at jeg går alene.
nå vet vi litt hva som skjer[:)]
men ul blir han med på[:)]

Han er med på ul. Ingen av oss ser nytten av at han sitter der mens jeg blir målt og veid...[8D]

Vi er helt enige om at han er med på ul mens jeg tar resten alene. Det gjorde vi sist også, noe som fungerte veldig greit for oss.   

Back
Topp