Svangerskapskontroll

Når bestiller dere første time til lege eller jordmor?
Jeg har bestilt første time hos fastlege til neste uke når jeg er 7+1. Hadde nok ikke bestilt så tidlig om jeg ikke skal ha ekstra oppfølging fordi jeg har mistet tre ganger :(

Her er visst første time hos jordmor uke 6-8, så jeg har ringt og venter på tilbakering med time :)

Syns selv uke 6-8 er tidlig, men er vel kanskje for få henvist til tul og nipt :happy:

Jeg har fått time hos Jordmor i uke 7 allerede. Time hos legen til uken allerede, jeg har hatt litt trøbbel, så han ville ha meg inn.

Jeg får oppfølging fra sykehuset, så skal til TUL når jeg er 6+4. Blir sikkert ikke jordmor før jeg er i uke 12. Spørs hvordan formen blir, om jeg tar kontakt med legen.

Jeg skal når jeg er 7+0 og jordmor når jeg er 7+6. Det er fordi jeg mistet sent. Normalt sett trenger man ikke første legetime før uke 12-14. Jordmor er jo frivillig.

Legetime er rundt uke 12 pga blodprøver. Eg ska spør om jordmor time før den tid for har angst for å føde

jeg fikk idag svar fra min lege at første prøver blir tatt først i uke 12,men hun ønsket å ha meg inn etterhvert for samtale og informasjon.
Jeg bestilte time om 14 dager, altså når jeg er 5+6.
Vanskelig å vite hva de legger i "etterhvert".

Jeg har bestilt og skal til jordmor når jeg er 9+2 :happy:

Back
Topp