Svangerskapskontroll

Ellibelly

Betatt av forumet
Hei,
Jeg skal på første svangerskapskontroll nå til uken som kommer. Har fått beskjed om å ta med meg urinprøve. Noen som vet om dette må være morgenurin? Er 3 år siden jeg var på svangerskapskontroll så dette har jeg glemt:oops:
Er redd prøven blir veldig utvannet hvis jeg tar den før jeg går når jeg flyr på do hele tiden. Har time 10.30 så da blir prøven stående noen timer hvis jeg bruker morgenurinen. Bør denne da stå kaldt?
Noen som vet? :joyful:

Obs! Morgen urin midtstråle!
Tiss - fyll- tiss ferdig. :)
Kan godt stå avkjølt i kjøleskapet.
Fikk ikke levert første prøven fordi det ikke var midtstråle....

Oi...dette visste jeg ikke. Rart de ikke sa noe mer på legekontoret enn at jeg måtte ha me urinprøve. o_O
Men skal huske på det, midtstråle så kjøleskap :happy:
Må bare huske å ta den med meg :joyful:

Og vask med en klut aller først for å fjerne utflod og evt urenheter;)

Jeg tar urin prøven med meg inen boks om jeg skal på jobb først slik jeg kan sette den i felles kjøleskap uten det føles kjempe superdubber ekkelt å komme meg urinprøve som må stå kaldt

Nå som det har blitt minusgrader, tåler vel urinprøven å ligge i bilen imens? Dersom den ligger i bagasjen eller noe, eller blir det dumt? Redd for å glemme urinprøven i kjøleskapet her på jobben, i tillegg til at vi bruker et kjøleskap som kunder kan se inn i. Selv om jeg gjemmer den i en boks, føler jeg veldig på å ha en urinprøve stående i kjøleskapet :oops:

Nå som det har blitt minusgrader, tåler vel urinprøven å ligge i bilen imens? Dersom den ligger i bagasjen eller noe, eller blir det dumt? Redd for å glemme urinprøven i kjøleskapet her på jobben, i tillegg til at vi bruker et kjøleskap som kunder kan se inn i. Selv om jeg gjemmer den i en boks, føler jeg veldig på å ha en urinprøve stående i kjøleskapet :oops:
Kunne ikke vært mer enig... Jeg setter aldri urinen min i kjøleskapet på jobb :yuck:

Hva med å ha den i en liten kjøle bag? Sånn sånn man kan legge ett fryseelemt inni, har en liten foldbar en til stranda og piknik.

Back
Topp