Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, da gidder jeg hvertfall ikke å stresse med det[emoji5] Får man helsekort uansett om man velger jordmor eller lege først?
Irriterer meg at det er så forskjellige beskjeder å forholde seg til. Jeg fikk beskjed av legen min at han pleide å ville ha inn til første kontroll, blodprøver etc. uke 10. Antar da at han mener 10+0-6, men allikevel..Jeg var hos lege i dag, og fikk høre at jordmor gjerne vil ha samtale i uke 8, mens legen vil I uke 12. Da det passer meg dårlig å komme til legen i uke 12 spurte jeg om det var greit å komme i uke 11, men fikk beskjed om at det var nødvendig å ta enkelte prøver etter uke 12 og fikk derfor satt opp min første svangerskapskontroll I uke 13.
Så merkelig! Jeg skjønte det som at det var for å slippe å ta prøvene på nytt etter uke tolv, men jeg vet ikke. Bare lykkelig for at legen syntes det var verdt å sette opp time allerede, da jeg var der grunnet blødning og er livredd jeg er i ferd med å miste. (til tross for at hun sa det mest sannsynlig går bra)Irriterer meg at det er så forskjellige beskjeder å forholde seg til. Jeg fikk beskjed av legen min at han pleide å ville ha inn til første kontroll, blodprøver etc. uke 10. Antar da at han mener 10+0-6, men allikevel..
Ja, jeg fikk høre det samme av andre sist også, men tror kanskje jeg var inne 10+ noe da også egentlig.. Ble aldri bedt om å ta prøvene igjen heller. Synes da det er verdt å sette opp time uansett spør du meg. Enten til svangerskapskontroll eller for å høre hvordan det går. Krysser fingrene for at det blir svangerskapskontroll [emoji173]Så merkelig! Jeg skjønte det som at det var for å slippe å ta prøvene på nytt etter uke tolv, men jeg vet ikke. Bare lykkelig for at legen syntes det var verdt å sette opp time allerede, da jeg var der grunnet blødning og er livredd jeg er i ferd med å miste. (til tross for at hun sa det mest sannsynlig går bra)